Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #1 Skrevet 5. desember 2008 Det ser ut som om jeg må sende noen julegaver via en venninde. Ruten blir da som følger: England North Carolina Victoria (Nær Vancouver i Canada) Er det i det hele tatt håp?
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Du skal sende til England, og så skal noen derfra sende videre til USA? Og noen derfra sende videre til Canada? Isåfall tror jeg du skal få problemer med å rekke det, men det er jo ikke noe annet å gjøre enn å prøve. (du kan jo selvsagt benytte fedex eller noe sånt, men det blir jo gjerne unødvendig dyrt) Jeg var på posten igår og sendte en pakke til USA. Krysser fingrene for at den kommer frem i tide, postdamen sa at ting som skulle sendes utenfor Europa burde vært sendt før 1.des. Hvis din gave skal ha flere pit-stops på veien tror jeg det skal bli vanskelig. Det forutsetter hvertfall at de som skal sende videre gjør det umiddelbart.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Det er kjøpt i en engelsk butikk, og så sendes til NC i stedet for via meg. Hun sender det så videre. (Vi har gjordt det slik pga billigere porto osv) Jaja, i verste fall så blir det januargave Er forsåvidt hyggelig det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå