Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Leste her forleden på et utenlandsk forum at jenter faktisk fjerner hår (barberer/vokser/epilerer) på armene :o

Er det bare jeg som er naiv, eller er dette også vanlig praksis i Norge?? Jeg ble i hvertfall helt forbløffet over det jeg leste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper da virkelig at det ikke er vanlig... Fjerner ikke håret på lårene heller jeg - bare legger og bikinilinje her i gården... :-?

Får da være grenser for hva man skal utsette seg for! :evil:

Suz :briller:

Gjest Ethereal
Skrevet

Får da være grenser for hva man skal utsette seg for! :evil:

Suz :briller:

Helt enig med deg! høres helt idiotisk ut, for ikke å snakke om etterveksten. Legger, under armene og bikiniområdet er evig nok for meg (men nå har jeg sparsomt med hårvekst på kroppen, da)

Skrevet

Ja - og AU!!!! Ikke minst AU!

Suz :roll:

Gjest ~Hanne~
Skrevet

Om jenter har svarte, lange hår på armene forstår jeg dem godt. Hva som får kvinner til å føle seg feminine er individuelt selvsagt, men hårvekst i rikt monn på armene er neppe særlig høyt oppe på listen.

Skrevet

Jeg har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det heller! Au!! Men en venninne av meg gikk i gang med barberhøvelen i fjor sommer husker jeg, det verste var at hun ikke hadde synlige hår på armene engang....

Skrevet

Jeg har fjernet håret på armene jeg... Gjør det ikke nå lenger, men av en eller annen grunn syntes jeg visst at jeg hadde veldig synlige hår på armene en periode. Har sluttet helt med dette nå, siden jeg faktisk ikke har så mye hår på armene i hele tatt, og ikke er de spesielt mørke heller. Men jeg fjerner hår på lårene hver gang jeg barberer leggene og bikinilinjen... Liker å være hårløs på beina...

Men armene har jeg sluttet helt med! Men jeg forstår godt de som fjerner hårene på armene fordi de har lange, mørke og mye hår. Da er det finest å ikke ha hår.

Gjest vampie
Skrevet

mørke hår er grusomt men selv lyse hår på armer, lår, rumpeballer, tær og fingre er også stygt. vekk med dem!

eneste hår jeg vil beholde er de på mitt hode, mine bryn og vipper

Skrevet

Må si at jeg er helt enig med Vampie og Jamie. Det er ikke vondt å fjerne hår synes jeg. Etterpå er det jo så glått og fin, det er herlig! Jeg hadde ikke veldig synlige hår på armene men likevel synes jeg det var stygg. Det var bare meg som hadde mening om det, ikke noen andre. Mannen min trodde nok det var litt galskap men gikk med det...Nå skal jeg voks armene mine snart igjen, og det er noe som jeg bare gjør til sommeren. Ellers er det ikke så synlige egentlig, og jeg bryr meg ikke om det så mye.

Men for å snakk om amerikanere, de er jo helt gale nå det gjelder hår. Alt må vekk! (Det kan jeg si fordi jeg er amerikansk selv!) Så det går litt på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...