Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Del Skrevet 4. desember 2008 Er i 30-årene og single. Av og til dater jeg og treffer menn. Om det er fra nett avtaler vi et møte og treffes. Nå sist var vi ute og spiste med vin og drinker. Det var vårt første treff. Vi klinte...og det virket som om han var veldig klar for å bli med inn på første treff! Det er lenge siden jeg levde i sus og dus i 20-årene og jeg har glemt litt av spillereglene for dating blant fornuftige og normalt oppegående/anstendige folk...hvordan var det: er det ok å ha sex på 2. eller 3. daten? Er det vanlig? Selv synes jeg det ville ha vært merkelig og ikke mye å bygge videre på om man skulle ha sex ved første treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #2 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er lenge siden jeg levde i sus og dus i 20-årene og jeg har glemt litt av spillereglene for dating blant fornuftige og normalt oppegående/anstendige folk... I motsetning til folk i 20-årene, som er ufornuftige og verken oppegående eller anstendig..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann på 43 Skrevet 5. desember 2008 #3 Del Skrevet 5. desember 2008 Er i 30-årene og single. Av og til dater jeg og treffer menn. Om det er fra nett avtaler vi et møte og treffes. Nå sist var vi ute og spiste med vin og drinker. Det var vårt første treff. Vi klinte...og det virket som om han var veldig klar for å bli med inn på første treff! Det er lenge siden jeg levde i sus og dus i 20-årene og jeg har glemt litt av spillereglene for dating blant fornuftige og normalt oppegående/anstendige folk...hvordan var det: er det ok å ha sex på 2. eller 3. daten? Er det vanlig? Selv synes jeg det ville ha vært merkelig og ikke mye å bygge videre på om man skulle ha sex ved første treff! Du er vel så gammel nå at det ikke er problem med sex? Selv hadde jeg og min samboer sex på første date og vi har nå hatt fire års jubileum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke kjenner. Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke bryr meg om. Det handler ikke om å ha problemer med sex som han fyren over refererer til. Det handler om å ha verdier, egne grenser og normalitet. Når en mann virkelig har likt MEG som menneske er faktisk ikke sex ett tema for dem i begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke kjenner. Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke bryr meg om. Det handler ikke om å ha problemer med sex som han fyren over refererer til. Det handler om å ha verdier, egne grenser og normalitet. Når en mann virkelig har likt MEG som menneske er faktisk ikke sex ett tema for dem i begynnelsen. Hva er problemet da? Ha sex med dem du vil ha det med, det finnes uansett ingen regler. Noen ønsker å vente, andre liker å være kjapt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #6 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er problemet da? Ha sex med dem du vil ha det med, det finnes uansett ingen regler. Noen ønsker å vente, andre liker å være kjapt ute. De som hopper til sengs ukritisk er vel ikke mine mennesketyper uansett.. Med tanke på sydommer som florerer er det vel en fornuftig tankegang kjære deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke kjenner. Jeg vil ikke ha sex med en jeg ikke bryr meg om. Det handler ikke om å ha problemer med sex som han fyren over refererer til. Det handler om å ha verdier, egne grenser og normalitet. Når en mann virkelig har likt MEG som menneske er faktisk ikke sex ett tema for dem i begynnelsen. Her svarer du vel egentlig på ditt egent spørsmål. Hva som er "normalt" er vel egentlig irrelevant, det er mer viktig med hva du føler deg komfertabel med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #8 Del Skrevet 5. desember 2008 Her svarer du vel egentlig på ditt egent spørsmål. Hva som er "normalt" er vel egentlig irrelevant, det er mer viktig med hva du føler deg komfertabel med. Jeg vil si det er ganske normalt å kjenne en mann har sex med, også med tanke på sykdommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 5. desember 2008 #9 Del Skrevet 5. desember 2008 Utfra det du sier så synes jeg du skal vente med sexen, og bli kjent med personen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #10 Del Skrevet 5. desember 2008 Skikkelig blitt slik i samfunnet at man skal ha sex på første date osv.. menn backer hverandre opp og damer blir lurt helt bevisst, men det er ikke sundt rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #11 Del Skrevet 5. desember 2008 Utfra det du sier så synes jeg du skal vente med sexen, og bli kjent med personen først Det gjør jeg alltid blir alltid gode forhold av det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 5. desember 2008 #12 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er synd, men jeg vet akkurat hva du snakker om. Men jeg mener at man alltid skal følge sine egne primisser, ikke de spillereglene som blir satt av samfunnet om hva som er forventet og godtatt. Det er jo deg som person det er snakk om, og da burde du mye mer lytte til deg selv enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #13 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er synd, men jeg vet akkurat hva du snakker om. Men jeg mener at man alltid skal følge sine egne primisser, ikke de spillereglene som blir satt av samfunnet om hva som er forventet og godtatt. Det er jo deg som person det er snakk om, og da burde du mye mer lytte til deg selv enn andre. Og vet du hva Seth, jeg er helt enig med deg. Kult at det finnes en som forstår hva jeg snakker om. Klart jeg lytter til meg selv, følger ikke spille regler nei og vil gjerne ha en mann som er selvsikker nok til å forstå dette uten å la seg skremme. Selvtillit og tro på seg selv er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #14 Del Skrevet 5. desember 2008 De som hopper til sengs ukritisk er vel ikke mine mennesketyper uansett.. Med tanke på sydommer som florerer er det vel en fornuftig tankegang kjære deg.. Wow. Jeg fant en som IKKE har hørt om kondom før! Hvordan pleier du å ha sex da? Fullstendig ubeskyttet? Eller har du rett og slett ikke sex i det hele tatt? Det virker ikke sånn:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 5. desember 2008 #15 Del Skrevet 5. desember 2008 Ha sex når du selv er klar for det, ikke når daten din er klar for det. Jeg venter til vi blir litt bedre kjent, så blir jeg litt mer sikker på at han ikke bare er ute etter en ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #16 Del Skrevet 5. desember 2008 Wow. Jeg fant en som IKKE har hørt om kondom før! Hvordan pleier du å ha sex da? Fullstendig ubeskyttet? Eller har du rett og slett ikke sex i det hele tatt? Det virker ikke sånn:( Jeg har aldri sex med en mann jeg ikke kjenner og respekterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 5. desember 2008 #17 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe! Flott at noen setter pris på min tankegang om emnet. Prøver så godt jeg kan og forklare det til folk rundt meg, da spesielt menn, men får som regel et hevet øyebryn tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #18 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe! Flott at noen setter pris på min tankegang om emnet. Prøver så godt jeg kan og forklare det til folk rundt meg, da spesielt menn, men får som regel et hevet øyebryn tilbake. Tviler ikke, det er tryggets å dilte etter resten av saue flokken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seth Skrevet 5. desember 2008 #19 Del Skrevet 5. desember 2008 Tviler ikke, det er tryggets å dilte etter resten av saue flokken.. Men det er når man ikke gjør det at man skiller seg ut, som oftest på en positiv måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #20 Del Skrevet 5. desember 2008 Men det er når man ikke gjør det at man skiller seg ut, som oftest på en positiv måte Vet, og det er slike menn jeg vil ha sex med de som får de beste damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå