Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Guerlain Incolence den lilla og Amore Amore den lilla? Jeg vil ha en varm, litt sexy duft, gjerne med hint av vanilje, så jag er på jakt etter noe nytt.
Parfumfreek Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Guerlain Insolence er sexy, fyldig og luksuriøs :-)
Gjest Deception Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 Guerlain Insolence er sexy, fyldig og luksuriøs :-) Jeg synes den er for "syrlig", og stikker i nesen. Så forskjellig kan man altså være.
Parfumfreek Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg synes den er for "syrlig", og stikker i nesen. Så forskjellig kan man altså være. Men jeg er litt usikker på hvilken versjon av insolence det dreier seg om her altså. Om det er orginalen, My Insolence eller den nye Insolence Edp. Trodde egentlig alle tre var ganske fyldige og søte, men det er bare orginalen jeg har prøvd på huden tror jeg.
Gjest Deception Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tenkte i hvertfall på originalen. Men nå skal det sies at jeg uansett ikke er tilhenger av dufter med mye fruktnoter. Den skulle visstnok ha fiol i seg, og derfor var jeg først veldig interessert, men da jeg prøvde, luktet den rosa fruktvann, altså for søtt for min smak.
Parfumfreek Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Jeg tenkte i hvertfall på originalen. Men nå skal det sies at jeg uansett ikke er tilhenger av dufter med mye fruktnoter. Den skulle visstnok ha fiol i seg, og derfor var jeg først veldig interessert, men da jeg prøvde, luktet den rosa fruktvann, altså for søtt for min smak. Jeg var kjempeskuffet da den kom ut. Syntes den var intens og helt jævlig. Nå har jeg endret litt syn på den - synes den er deilig i små doser. Har aldri kjøpt den, men hender jeg snuser på den i butikken. Minner litt om den gamle L'Heure Bleu, men jeg liker den gamle bedre.
Småkjekset Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Amor Amor er helt fantastisk Har så lyst på den, men har nettopp fått meg ny parfyme.. Men neste gang jeg skal kjøpe meg parfyme skal jeg ha den ihvertfall
Gjest Bloom Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Kenzo Amour, Dolce&Gabbana The One, Gucci by Gucci, Dior Addict og nykommeren Ralph Lauren Notorius. Alle duftene er varme, sensuelle- med ett hint av vanilje. Er min mening iallefall. Men som noen har nevnt tidligere i tråden: Ulike neser,- ulike oppfatninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå