Gjest Løve66 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Ville bare fortelle om svært rask og god kundeservice hos Strawberrynet. Hadde nå i kveld lagt inn en bestilling hos dem og valgte Paypal for å betale. Det jeg ikke visste var at jeg måtte verifisere kortet mitt og vente 4-5 dager på kode som skal brukes for å kunne benytte kontoen. Jeg var jo ikke interessert i å vente flere dager - jeg vil jo ha varene før jul - så jeg sendte en mail til Strawberry og spurte om de kunne endre bestillingen min så jeg kunne betale med vanlig kredittkort i stedet. Vips - 5 min. etterpå får jeg svar fra en hyggelig dame som forteller at ordren nå er kansellert og jeg kan legge inn ny ordre. Det må jeg var raskt ekspedert! Jeg går tilbake til websiden, alle varene mine ligger fortsatt i handlevognen og jeg kan bare velge betalingsmåte på nytt. DEN kjappe kundeservicen på kveldstid, frakt inkl. i oppsatte priser så vi ser "full pris" med en gang i tillegg til at de refundeder toll og mva hvis man handler for mer enn 200,- synes jeg kvalifiserer til stor applaus for Strawberrynet!
Glynis Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Nå er det ikke helt sikkert det var kveldstid hos kundeservice, da. Men ja, god service der.
Gjest Løve66 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Nå er det ikke helt sikkert det var kveldstid hos kundeservice, da. Men ja, god service der. Nei, der sier du noe Jeg innbilte meg liksom at de holdt til i England (som jo har kveld samtidig med oss), men hvor søren har jeg det fra?? Når jeg nå prøver å finne ut på siden deres hvor de holder hus så står det jo ingen ting om det! Ja-ja, svarte kjapt gjorde de enten det nå var dagskift eller nattskift hos dem - ryddet opp så jeg fikk julegavene mine også He-he..
Fantomina Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Nei, der sier du noe Jeg innbilte meg liksom at de holdt til i England (som jo har kveld samtidig med oss), men hvor søren har jeg det fra?? Når jeg nå prøver å finne ut på siden deres hvor de holder hus så står det jo ingen ting om det! Ja-ja, svarte kjapt gjorde de enten det nå var dagskift eller nattskift hos dem - ryddet opp så jeg fikk julegavene mine også He-he.. hong kong tror jeg, asia et sted i hvertfall... men bra service er det, ingen tvil om
Glynis Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Tror ikke nødvendigvis kundeservice er i Hong Kong, det er ofte helt uavhengig av hvor produktene blir sendt fra.
tomatsuppe Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har også gode erfaringer med kundeservicen hos strawberrynet! En shampoflaske jeg bestilte derfra hadde blitt skadet under frakt, og mesteparten av innholdet hadde rent ut av flasken. Etter å ha scannet strawberrynets sider fant jeg ut at de krevde at man sendte skadde produkter i retur. Jeg tok imidlertid kontakt med strawberrynet på mail, og dagen etterpå fikk jeg en mail om at de beklagde det inntrufne, og at en ny flaske var sendt i posten. Ingen krav om å få den ødelagte flasken i retur, eller noe!
Vipsen Skrevet 6. desember 2008 #8 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har også bare positive erfaringer med Strawberrynet sin kundeservice. Har flere ganger måttet betale toll og mva for pakker derfra, men det har aldri noengang vært problemer med å få refundert disse utleggene fra Strawberrynet. Jeg synes de utviser kjempeservice overfor kundene sine.
FrizzleSizzle Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Ja, hvordan fungerer det med toll? Hvis du må betale toll når du henter pakken din på posten, kan du gi Strawberrynet beskjed og så refunderer de beløpet?
Gjest Løve66 Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Ja, hvordan fungerer det med toll? Hvis du må betale toll når du henter pakken din på posten, kan du gi Strawberrynet beskjed og så refunderer de beløpet? Det skal de gjøre ja. Ikke bedt om refusjon selv ennå, men du kan lese om hvordan det gjøres i denne tråden her + Strawberry sin egen info. Du faxer/mailer/sender dem kopi av kvitteringene du har hatt på toll og mva, viser til ordrenr.
charley Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Det skal de gjøre ja. Ikke bedt om refusjon selv ennå, men du kan lese om hvordan det gjøres i denne tråden her + Strawberry sin egen info. Du faxer/mailer/sender dem kopi av kvitteringene du har hatt på toll og mva, viser til ordrenr. sender man med kontonr og slikt da?oversetter man kvitteringen i mailen?
Gjest Løve66 Skrevet 6. desember 2008 #12 Skrevet 6. desember 2008 sender man med kontonr og slikt da?oversetter man kvitteringen i mailen? Varene ble sikkert betalt med kreditkort og når de har ordrenr. får de også opp informasjon om deg som kunde - inkl. kreditkortnr. De refunderer sikkert til kreditkortet ditt - tror nok ikke du får det inn på en vanlig bankkonto. Kvitteringen scanner du inn og legger ved mailen du sender dem. Du trenger ikke å oversette noe fra den, men du må skrive i mailen (på engelsk) at du har betalt så og så mye i toll og mva for varer du har handlet hos dem og be om å få det refundert. En av de som har fått refundert foreslår sier hun skriver flg. i mailen til dem: "Jeg pleier å takke for god service og gode varer. Så henviser jeg til ordrenr. og skriver noe sånt som "Unfortunately I was charged vat and had to pay the fee of NOK ****,- (please see enclosed receipt). Can you assist me?"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå