Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har sett en DVD på Amazon.com som jeg ikke finner på norske nettsteder. Den kalles "Dance off the inches: hip hop party". Men så lurer jeg på; hvordan handler jeg der, og hvor trygt er det med tanke på betaling? Hvordan er leveringsrutinene? Er ikke så veldig keen på å legge ut VISA kortnr mitt der..
Fluffie Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Bestill heller fra Amazon.co.uk for aa faa europeisk sone paa dvden, med mindre du har sonefri spiller. Eller du kan sjekke cdon.no (eller.com? husker ikke helt). Det er helt trygt aa handle fra Amazon, i alle fall, jeg har aldri hatt problemer.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Det er helt problemfritt å handle hos amazon, på alle måter. Men sjekk om amazon uk har det først, siden frakten da vil ta mye kortere tid. Amerikanske filmer mangler ofte også tekst, hvis dette er noe du vektlegger.
angara Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Jeg handlet ofte på amazon før, men etter at de gjorde om portosystemet har jeg latt være. Nå er det (i allefall på amazon.co.uk, mener å huske at det også var slik på .com) en portotakst for EU-landene, som liksom er europa-sonen. Og en portotakst for ikke-eu, der Norge havner under, som er myyyye høyere. At det skal koste så mye mer å sende pakker til Norge enn til Sverige kan jeg ikke forstå, spesielt når det ikke er slik hos alle selskaper. Jeg velger heller å bestille fra et selskap som har felles fraktpris for europa, eller f.eks. fra selgere på ebay.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Jeg handlet ofte på amazon før, men etter at de gjorde om portosystemet har jeg latt være. Nå er det (i allefall på amazon.co.uk, mener å huske at det også var slik på .com) en portotakst for EU-landene, som liksom er europa-sonen. Og en portotakst for ikke-eu, der Norge havner under, som er myyyye høyere. At det skal koste så mye mer å sende pakker til Norge enn til Sverige kan jeg ikke forstå, spesielt når det ikke er slik hos alle selskaper. Jeg velger heller å bestille fra et selskap som har felles fraktpris for europa, eller f.eks. fra selgere på ebay. Men hvor sikker kan man være på at man får varene fra selgere på ebay? Har sett litt på ebay og play.com. Vil ikke ha en masse utgifter i porto, toll og tull i tillegg.
MissStiles Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Ja bare god erfaring med amazon.com jeg og. Men ikke ofte jeg bruker dem. Bruker mest play.com. Billgere og gratis porto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå