Gjest MegMeg Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Er en ting som ikke går ut av hodet mitt. Det er da at jeg føler jeg mista jomfrudommen min for sent (er gutt) og mista den når jeg var 19, noe jeg er fortsatt. Jeg fikk mitt første kyss i 1 klasse, klinte første gang når jeg var 15 og frem til jeg pulte første gangen klinte jeg med mange jenter (men det gikk liksom bare ikke noe lengre enn det). Selvom jeg ble sugd et par ganger når jeg var 17 da. Føler at det er en "taper side" av personligheten min det at jeg mista den så sent. Vet at det er mange andre på min alder som mista den sent også (og noen som sikkert ikke har mista den enda), men skjønner bare ikke hvordan jeg kunne ha så mange muligheter også fucke det opp. F.eks en gang kom det ei tidligere vennine opp til meg og sa hun ville ha sex med meg. Jeg var hypp, men skulle spille "hard to get" liksom også ble det ikkenoe av. Har også hatt flere jenter som har lagt meg til på msn og begynte å flørte med deg før jeg var 19. Var også flere jenter som sa de hadde lyst på meg osv. Vet at dette ikke er verdens største problem. Siden det finnes mye værre ting i verden (voldtekt, sulte barn i Afrika etc.), men får det bare ikke ut av hodet mitt. Når jeg omsider mista den så ble det til ei jente som jeg ble kjent med et par timer tidligere. Er ikke det at jeg har mista mange seksuelle muligheter så mye, har tatt igjen det nå. Er mer det at jeg var 19 før jeg pulte lol. Siden jeg er gutt så føler jeg litt at dette er et problem. Hadde jeg vært greit og jomfru til jeg var 19 hadde det vært greit. Jenter generelt liker jo være mer kostbare enn oss gutta, selvom det er mange jeg ikke vil pule heller. Hvordan får jeg tanken om at det er "tapersk" å miste jomfrudommen når man er 19?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå