Gå til innhold

Vektklubben

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Noen som kan fortelle meg litt om hva VG's vektklubb går ut på? Hvilke fordeler har man ved å være medlem der?

Er det noen nedre grense for hvor mye man må veie for å bli medlem? Jeg er nemlig normalvektig, men vil gjerne bli kvitt fettet, og bygge mer muskler.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg er normalvektig og meldte meg inn. Men jeg ville ned 5 kg, som ville si en BMI på undervektig (selvom dette er min idealvekt). Dette fikk jeg ikke, og jeg hadde jo allerede betalt. Så jeg satte på 3 kg vektnedgang, så jeg fortsatt var normalvektig, og har fulgt kalorianbefalingen. Har gått ned 1 kg :)

Hvis jeg var deg, så hadde jeg meldt meg inn i grete roedes vektklubb: www.vektklubben.no

Denne er gratis og egentlig akkurat lik VG sin. Noen forskjeller er det jo

-Hos VG ligger det inne gram, ss, ts, dl osv. Hos grete roede er det som oftest kun i gram.

-Hos VG kan du søke i oppskrifter. Selv har jeg aldri brukt de, for de inneholder for mange ingredienser, og jeg syns det blir for avansert. Hos Grete roede ligger det også en del oppskrifter!

Så om du vil telle kalorier, så ville jeg ha prøvd GR først ;) Der må du regne ut kaloriinntaket selv, men det er en oppskrift på hvordan du skal gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...