Gå til innhold

Obagi C Rx system

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Hei :-) Noen som har prøvd Obagi sin c vitamin serie? Jeg er spesielt nysgjerrig på exfoliating day lotion, therapy night cream og sunguard SPF 30.. Kunne tenkt meg å høre deres erfaringer før jeg evt prøver produktene :-)

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
Skrevet

Obagi exfoliating day cream inneholder i følge deres hjemmesider 7 % aha syre. Kan denne kremen brukes på dagtid i somerhalvåret? Er interessert i å finne et alternativ til min bioclear krem fra Jan Marini som jeg bruker i dag.

Skrevet

Kanonprodukter rakt igenom.

Om du inte har alltför torr hy, bör du kunna bruka ex Obagi professional C-serum 15% sommarhalvåret, enbart. Ovanpå lägger du sedan spf 30. min hy klarar det galant även att den numera är normaliserad.

Just professional serumet är verkligen tillfredsställande om man har normal/torr hy.

RX-serien är för övrigt uppbyggd på C-derivat som fettlösligt vitamin och gör underverk på huden från 25 års ålder och uppåt. Detta är en serie om man börjar med den runt 25, produkter som hela tiden stärker din hud så att du aldrig kanske behöver andra och starkare substanser.

Idag vet man nämligen att antioxidanter och solskydd förebygger åldrandets väg genom livet radikalt.

Annars finns Priori som har en mycket stark antioxidativ ingrediens - Idebenone, eller så har du iS Clinical som nyligen kommit ut med ett mycket kraftfullt serum du lägger precis som Obagi professional C-serum. Detta: http://www.skin-etc.com/isclcese.html eller detta: http://www.skin-etc.com/isclsuse.html Dessa serum kan alltså brukas sommartid istället för den andra krämen du nämnde.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Ser at mange anbefaler Obagi.

Spennende, men hvor får man kjøpt dette merket??

Skrevet

Absolut bästa stället att handla all medicinsk hudvård och foundation, är

här. www.skin-etc.com

MVH

Jean

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Spennende ja, skulle ønske lommeboka hadde vært endel tykkere.. he he.. Anbefaler du å ikke bruke noe form for syrer på dagtid Jean selv om det er under 10 % på sommeren? Jeg ser at både c vit serum og solfaktor fra obagi er noe billigere enn Jan Marini sine så verdt å prøve :-)

Skrevet

Hej Jåla:

Under sommarhalvåret reklommenderar jag om man vet att man kanske är ute ofta, att enbart bruka syror från 10% och uppåt kväll/natt.

Däremot kan man visst lägga ex Bioclear cream dagtid (både azelaicsyra och betahydroxysyra i den mot grova porer och solskadada hy). men tänk då på att ex bruka något av Eltas vita solskydd från spf 42 och uppåt, fungerar otroligt bra även för dem som lätt får akne. Finns upp till spf 65.

Ja, Obagis Professional C-serum 15% brukar jag nu och ska snart beställa igen. jag är helnöjd med det, lite drygare än Marinis och passar normal/torr hy lite bättre då det är lite oljigare i konsistensen.

Har även CRX spf 30 från Obagi. Kanonprodukter både Marini och Obagi.

MVH

Jean

Skrevet

Høres bra ut, gleder meg til å prøve produktene fra Obagi men må samtidig si at jeg er kjempefornøyd med Marini sine produkter. Medisinsk hudpleie har gjort mer for huden min enn noen andre kosmetiske hudpleieprodukter har gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...