Nausicaä Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har planer om å kjøpe ny parfyme snart, men har problemer med å finne noen jeg liker. Er det noen som kan hjelpe meg der ute? Parfymene jeg har nå er: - FCUK Her, som jeg egentlig liker godt. Problemet med denne er at lukten forsvinner så raskt (det er ikke bare meg som har blitt vant til den). - Japanese Cherry Blossom fra The Body Shop, synest den blir litt for søt. - DKNY Be Delicious (grønn) likte denne i begynnelsen men har blitt så ufattelig lei av den, blir nesten dårlig av å lukte andre som bruker den. - Cozy Cashmere, også fra TBS. Liker den litt "runde" duften, men blir for tung for hverdagsbruk. Jeg ser altså etter en litt frisk parfyme til hverdagsbruk.
Kamelia83 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Har planer om å kjøpe ny parfyme snart, men har problemer med å finne noen jeg liker. Er det noen som kan hjelpe meg der ute? Parfymene jeg har nå er: - FCUK Her, som jeg egentlig liker godt. Problemet med denne er at lukten forsvinner så raskt (det er ikke bare meg som har blitt vant til den). - Japanese Cherry Blossom fra The Body Shop, synest den blir litt for søt. - DKNY Be Delicious (grønn) likte denne i begynnelsen men har blitt så ufattelig lei av den, blir nesten dårlig av å lukte andre som bruker den. - Cozy Cashmere, også fra TBS. Liker den litt "runde" duften, men blir for tung for hverdagsbruk. Jeg ser altså etter en litt frisk parfyme til hverdagsbruk. Lanvin Eclat D`arpege. Finnes ikke i norge, men kan kjøpes på Strawberrynet. Ei her inne anbefalte denne tidligere, og jeg kjøpte den uten å lukte på den. Men den er knallgod :O) Har fått mange komplimenter på at jeg lukter godt :O) Får den under 200 kr nå. http://eu.strawberrynet.com/wfrag.aspx?Bra...p;goChar=L#2712
Kamelia83 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Hvordan lukter denne? Jeg er skikkelig dårlig på å forklare duften på parfymer :O) Men den lukter friskt, samtidig som det ikke er FOR friskt. Lukter ikke altfor sterkt, men holder en stund. Man blir ikke dårlig av å kjenne lukta liksom Tror den kan passe de fleste jenter. Den må prøves :O) Glad jeg tok sjansen.
Nausicaä Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 Problemet er at jeg har veldig lyst til å prøve før jeg kjøper. For meg er 200 kr for en parfyme jeg (kanskje) ikke liker et stort bomkjøp. Den hørest god ut, da... Noen andre som har tips?
Solstorm Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 "Green Tea" fra Elizabeth Arden synes jeg er frisk og god. Kanskje du kan prøve denne?
Nausicaä Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. desember 2008 "Green Tea" fra Elizabeth Arden synes jeg er frisk og god. Kanskje du kan prøve denne? Hadde den som deo i 10. klasse. Liker den ikke nå, men har ikke luktet på den på en stund så kan ikke si hva jeg ikke liker med den. Liker forresten heller ikke søte parfymer (type Spears og co.), Chanel No.5 ble for tung for meg, DKNY Woman, Laura, J'adore eller den nye til Jean Paul Gaultier (rosa).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå