Gå til innhold

avreise på søndager?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gifteklar_*
Skrevet

hei!

jeg prøver å søke etter bryllupsreise i februar, avreise 15. februar. skal være borte i 2 uker, og må være hjemme til mandag 2. mars for da skal jeg på kurs... men så finner jeg ingen reiseselskaper som har avreise på søndager? hør søkt på charterturer til alle mulige steder i grunn!! noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må du ha charter da?

må jo ikke ha charter. men syns det er så kjekt når alt er fikset... vet ikke hvilke flyselskap jeg kan søke hos eller hvilket hotell som er greit osv.

Skrevet

Avreise dager følger som oftest ikke selskap- men reisemål.

Men jeg kan jo tipse; Jeg skal reise til Lanzarote med Ving (tror jeg det var). Vi reiser søndag... Dette er dog i april...

Skrevet

Tidligere har det i alle fall vært massevis av charteravganger både lørdag og søndag, men det er nok mest på sommeren. Dersom du absolutt vil ha charter foreslår jeg en telefon til eller en tur innom de ulike selskapene. Men støtter tanken over her om å prøve noe annet enn charter. Da kan du jo få turen akkurat som du vil selv! Det finnes jo også flere operatører som lager en ferdig tur til deg med rutefly, til litt mer spesielle destinasjoner.

Skrevet

Gå inn på www.solfaktor.no og sett avreisedagen den 15.febr eksakt og skriv "syden" i feltet reise til. Fra Gardermoen går det reiser til Tenerife og Egypt ihvertfall på denne dagen, men det spørs jo hvilken flyplass du reiser ifra.

Lykke til!

Gjest reisekonsulenten
Skrevet

Hei. Startour har avreise til Tenerife søndags morning, Dubai søndags kveld, Dominikanske republikk søndags morning. Ving har Tenerife på søndags morning, Apollo har avreise til Tenerife og Tobago på søndager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...