cappocino Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei. Kjøpte denne sofaen på Ikea ifjor og hadde veldig lyst på et nytt trekk til det nå til sommeren. Så Ikea hadde fått inn beige trekk i våres, men til min store overraskelse :o har modellen gått ut. nå. :cry: Er det noen der ute som har trekket og som kunne tenke seg å selge det? Sofaen heter Angby og er tresetter, har også en stol i samme modell så trekk til den ønskes også. Håper håper håper håper håper .......... krysser fingre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Lykke til med jakten, selv kan jeg ikke hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
socio Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Har du prøvd IKEA Sverige? Vi var på IKEA gøteborg i helgen, og Norge og Sverige har tydligvis ikke likt utvalg. Kanskje de fortsatt har den inne? Vært forsøket å ta en telefon. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 #4 Del Skrevet 19. juni 2003 Vet du, jeg klarer bare ikke å la være, må bare få synge det ut: I EN SOFA FRA IKEA SITTER FAR OG DENGER MOR....didididid lalalala!!!! Phew! Sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. juni 2003 hehehe.. jeg tenkte på å begynne innlegget mitt sånn...... Tips om sverige : genialt! skal ringe!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juni 2003 Æsj, isj, æsj, isj og atter æsj og isj... Ringte Ikea i sverige og der har modellen også gått ut..... :grine: :grine: :grine: :grine: Ja ja.. da får jeg begynne å sy......?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 22. juni 2003 #7 Del Skrevet 22. juni 2003 Du får nok sette igang og sy ja, eller forsøke IKEA i Polen, Frankrike, Hong Kong, Tenerife, Dublin eller ett annet sted... Eller kanskje forsøke med en annonse i en avis eller rundt om på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. mars 2004 Prøver igjen denne jeg, kanskje noen kjenner noen etc som vil bli kvitt trekket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå