Gjest Pupsilure Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg er mye på eBay, og kommer ofte over kule ting, som jeg ville hatt dersom jeg skulle giftet meg på tradisjonell måte (vi skal gifte oss alene i utlandet). Nå har jeg sikkert glemt masse av det jeg har sett, men kom akkurat over dette som jeg bare måtte dele med noen
angara Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Sukk - kaketoppere! Jeg har også bestilt et lass med ting fra ebay - men nå er bryllupet snart, og jeg tør ikke bestille noe mer i tilfelle det ikke kommer fram. Det eneste vi mangler, er kaketoppere av ettellerannet slag. Vi bød på et pez-brudepar (VELDIG kult), men måtte gi tapt i auksjonen. Nå håper jeg å finne et nissepar i sjokolade eller noe annet (av marsipan?) rundt juletider, som kan egne seg.
Phaedra Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 Sukk - kaketoppere! Jeg har også bestilt et lass med ting fra ebay - men nå er bryllupet snart, og jeg tør ikke bestille noe mer i tilfelle det ikke kommer fram. Det eneste vi mangler, er kaketoppere av ettellerannet slag. Vi bød på et pez-brudepar (VELDIG kult), men måtte gi tapt i auksjonen. Nå håper jeg å finne et nissepar i sjokolade eller noe annet (av marsipan?) rundt juletider, som kan egne seg. Jeg kjøpte kaketopp fra www.cacas.no. De sendte den dagen etter og jeg betalte når jeg hentet den på posten. Alt var veldig kjapt og effektivt. Anbefales!
KittyBambi Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kjøpte kaketopp fra www.cacas.no. De sendte den dagen etter og jeg betalte når jeg hentet den på posten. Alt var veldig kjapt og effektivt. Anbefales! Var inne og tittet på siden dems nå, men fant ingen frakt kostnader.. Hvor mye betalte du for å få det tilsendt? Selger de ting til bryllup i butikklokalet også?
Phaedra Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Var inne og tittet på siden dems nå, men fant ingen frakt kostnader.. Hvor mye betalte du for å få det tilsendt? Selger de ting til bryllup i butikklokalet også? Jeg har aldri vært i lokalene deres, så jeg vet ikke. Og jeg har egentlig ikke tenkt over fraktkostnadene, beklager (har ikke hentelappen lenger).
KittyBambi Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har aldri vært i lokalene deres, så jeg vet ikke. Og jeg har egentlig ikke tenkt over fraktkostnadene, beklager (har ikke hentelappen lenger). Den er grei, fant det nå 100kr ved vanlig frakt og 75 ved betaling av VISA kort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå