Glynis Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Snublet over denne siden nettopp, det står at de selger parfymeprøver. Jeg er på utkikke etter ny parfyme, men blir så forvirret av å lukte i butikken, dessuten er det ikke alltid de har prøver på parfymene. Noen som vet om dette er seriøse greier? Hadde vært kjekt å bestilt en syvpakning med bestselgere + et par småprøver av parfymer jeg har hørt om, men jeg tør ikke hvis ingen har erfaring med det.
Gjest Deception Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Det er en super side. Jeg kjøpte en decant derfra i sommer, og den kom pent pakket i en liten fløyelspose, og alt var bare supert. Jeg kommer garantert til å handle der igjen.
Glynis Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar! Da plukker jeg med meg så mange 1 ml-prøver jeg får for 200 kroner.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Hvor kjapp er leveringen på de? Og kommer de rett i postkassen eller på postkontoret?
Gjest Deception Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 (endret) Leveringen tok kanskje et par uker? Jeg bestilte bare småtteri, og det kom rett i postkassen i boblekonvolutt. Ellers finnes også The Posh Peasant og LuckyScent, som også begge selger prøver. Dessverre blir det fort dyrt hvis man skal ha endel, men det må man vel bare leve med. Endret 5. desember 2008 av Deception
Parfumfreek Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Kjempegod service der, og en super mulighet til å prøve dyre eksklusive dufter som ikke finnes i Norge. Vær obs på at alle prøvene ikke alltid kommer i samme pakke. Det er 3 damer som driver butikken, og de bor nok på hver sin kant, og har ansvaret for hver sine merker
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Takk for svar. Synd jeg ikke så denne før Handlet litt å går, inkludert en liten ekstrepresang til en 14 årig kusine (liker ikke gi henne hele flasker, enten passer ikke lukten, eller så bruker hun alt for mye, miniflasker er midt i blinken), men da blir det enten til meg selv eller fødselsdagsgave til henne i februar Forresten, jeg holder meg til "rene" merker, altså i betydningen uten parabener og andre kunstige ting, er det flere merker enn l'occiane og terranova jeg bør se nærmere på? Dyreforsøk er også selvsagt noe jeg styrer unna (skal jeg være grundig skal jeg være grundig ) Men får ta en kjapp runde på iherb også tenker jeg, så jeg er sikker på å ha alt i orden til jul
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #8 Skrevet 17. desember 2008 Flere av prøvene har faktisk dukket opp allerede. Og så fant jeg: https://02c18bb.netsolstores.com/index.asp?...mp;Category=209 Stas De hadde ikke de Aubrey på noen av de andre sidene, men her var det er par i det minste. Greit å kjøpe småflasker før jeg går bananas på iherb
Parfumfreek Skrevet 17. desember 2008 #9 Skrevet 17. desember 2008 Flere av prøvene har faktisk dukket opp allerede. Og så fant jeg: https://02c18bb.netsolstores.com/index.asp?...mp;Category=209 Stas De hadde ikke de Aubrey på noen av de andre sidene, men her var det er par i det minste. Greit å kjøpe småflasker før jeg går bananas på iherb Hvis du vil ha 100 % naturlige parfymer, er det en liste over endel merker her: Naturalperfumers Men ikke alle står oppført på denne listen, som f.eks Ayala Moriel, som har mye bra
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2008 #10 Skrevet 17. desember 2008 Hvis du vil ha 100 % naturlige parfymer, er det en liste over endel merker her: Naturalperfumers Men ikke alle står oppført på denne listen, som f.eks Ayala Moriel, som har mye bra Oh! Snadder :D Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå