Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 hva er det som er kortnummeret på et vanlig bankkort med visa? skal betale på nett her nå, men ingenting blir rett..noen som kan hjelpe?
Glynis Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Det er det lange nummeret på forsiden av kortet, ikke bak. I hvert fall på alle mine kort. Det består vel av 4x4 tall.
Gjest ts Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Det er det lange nummeret på forsiden av kortet, ikke bak. I hvert fall på alle mine kort. Det består vel av 4x4 tall. Har trykt inn dette nummeret, både med og uten mellomrom...funker ikke ..må også taste inn cvc-kode, og den tror jeg skal være rett..det er vel de tre siste sifrene på det tallet som står rett over signeringen min på kortet?
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Har trykt inn dette nummeret, både med og uten mellomrom...funker ikke ..må også taste inn cvc-kode, og den tror jeg skal være rett..det er vel de tre siste sifrene på det tallet som står rett over signeringen min på kortet? ja det er nok den koden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå