Gjest Tvileren Skrevet 4. desember 2008 #1 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har aldri vært en av dem som tror på ånder og overnaturlige fenomener, men nå begynner jeg å lure. La meg bare si at jeg har beina godt plantet på jorda, og har aldri vært hos spådamer eller liknende. Men nå trenger jeg et råd. De siste to ukene har jeg følt et nærver i min egen stue. Ikke hele tiden, men det er ganske tydelig når det er der, og jeg har følt det som om det er et lite barn. Dette fordi energien, hvis jeg kan kalle den det, oppleves av meg å være nede ved gulvet, og gjerne i nærheten av lekene til sønnen min. I begynnelsen tenkte jeg ikke så mye over det hele, og tenkte at det kanskje var trekk fra vinduene som gjorde at jeg oppfattet kuldedragene og lydene. Men så begynte sønnen min å vinke (!) i den retningen jeg følge energien var og krabbe dit. I tillegg bjeffer hunden min, som aldri bjeffer med mindre noen kommer til oss, å bjeffe mot samme punktet. Hadde det bare vært for dette, så hadde det hele kunnet ligge for min del, men så kommer svigermor, som mener hun ser ting vi andre ikke ser. Hun reiser hjem samme dag, for hun sier at hun hører en intens barnegråt i huset, og hun klarer ikke å høre på. Det er som om noen plager et lite barn!!! Sønnen min har sover urolig etter at alt dette startet. Vi bor i et nytt hus, jeg trodde ikke slikt skjedde da. Og er det noe jeg bare innbiller meg når flere tydeligvis oppfatter det samme? Kan det være at jeg har tiltrukket meg denne "ånden" fordi jeg er over gjennomsnittet opptatt av at barn slkal ha det bra og lever, ånder og jobber for dette? Bør jeg ta kontakt med fenomenet eller la det være? Hvordan gjør jeg det i så fall, og hvordan kommer jeg ut av "kanalen" igjen (har lest litt på forumet her ja...) Takknemmelig for alle svar og råd, for etter det svigermor sa høres dette utrolig trist ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tvileren Skrevet 4. desember 2008 #2 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, det er ikke tull. Men men, så mye for å spørre om hjelp her. Jeg trodde dette var et seriøst forum å spørre på, men dette er jo akkurat det jeg har vært redd for, nemlig å ikke bli trodd. Jeg har aldri ment å være et forum-troll, hva nå det er, men som sagt er jeg i utgangspunktet en tviler som lurer på om det kan være noe i det jeg føler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 4. desember 2008 #3 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har aldri vært en av dem som tror på ånder og overnaturlige fenomener, men nå begynner jeg å lure. La meg bare si at jeg har beina godt plantet på jorda, og har aldri vært hos spådamer eller liknende. Men nå trenger jeg et råd. De siste to ukene har jeg følt et nærver i min egen stue. Ikke hele tiden, men det er ganske tydelig når det er der, og jeg har følt det som om det er et lite barn. Dette fordi energien, hvis jeg kan kalle den det, oppleves av meg å være nede ved gulvet, og gjerne i nærheten av lekene til sønnen min. I begynnelsen tenkte jeg ikke så mye over det hele, og tenkte at det kanskje var trekk fra vinduene som gjorde at jeg oppfattet kuldedragene og lydene. Men så begynte sønnen min å vinke (!) i den retningen jeg følge energien var og krabbe dit. I tillegg bjeffer hunden min, som aldri bjeffer med mindre noen kommer til oss, å bjeffe mot samme punktet. Hadde det bare vært for dette, så hadde det hele kunnet ligge for min del, men så kommer svigermor, som mener hun ser ting vi andre ikke ser. Hun reiser hjem samme dag, for hun sier at hun hører en intens barnegråt i huset, og hun klarer ikke å høre på. Det er som om noen plager et lite barn!!! Sønnen min har sover urolig etter at alt dette startet. Vi bor i et nytt hus, jeg trodde ikke slikt skjedde da. Og er det noe jeg bare innbiller meg når flere tydeligvis oppfatter det samme? Kan det være at jeg har tiltrukket meg denne "ånden" fordi jeg er over gjennomsnittet opptatt av at barn slkal ha det bra og lever, ånder og jobber for dette? Bør jeg ta kontakt med fenomenet eller la det være? Hvordan gjør jeg det i så fall, og hvordan kommer jeg ut av "kanalen" igjen (har lest litt på forumet her ja...) Takknemmelig for alle svar og råd, for etter det svigermor sa høres dette utrolig trist ut. dette med barn kan ha en klar sammenheng. Jeg jobber selv med barn og har via kanaliseringer fått vite at det du skriver kan være rett. du kan i bunn og grunn velge om du vil ha dette i livet ditt. og du kan avkaste det helt ved å gå tilbake til det materielle. på den måten kan du også lukke kanalen, men i enkelte tilfeller må de healere til for å få vekk "ånden". vil se der i mot se mer av dette anbefaler jeg røkelse, steiner, meditasjon og prøv å mediter i farger (chakra og sirkler som brunettebarbie skriver om). for å si det sånn. dette minner nå veldig om at du er kanalisert allerede. hvis du vil føle mer på dem så mediter og dann deg bilder i hodet. etter hvert med øvelse vil du oppleve at bildene gir sammenheng og at du ser klarere og klarer (du vil bli overrasket). Vi som velger å se den veien ser i 4. 5. 6. 7. dimensjonene. du må lære å kjenne deg selv og din kropp. du burde kanskje oppsøke en veileder innen feltet slik at du ikke risikerer å få for sterke inntrykk. når jeg som ung oppdaget mine evner så jeg blodsprut og øksehugg om hverandre. følte meg dårlig og gråt på denne ene jentas vegne. jeg gråt med slik en smerte jeg aldri har opplevd. derfra utviklet jeg meg og var ksytallklar og åpen siden bilene begynte å passere via mine kanaler. jeg kan anbefale ildsjelens nettsamfunn for de som lurer på om de er "åpne"., eller har utviklet deg utover i andre dimensjoner, slik jeg ser på det!! :-) for å lukke dine kanaler må alle være i balanse! prøv å finne røttene dine sterkere. selvom det kan være svært at forstå? jeg vet ikke???? en dag hvis du vil vil du kunne se englene danse nær deg, kanskje avdøde slektninger som hjelpere ved din side. de tuller med deg, leker med deg, og passer på deg. de gir uendelig mye kjærlighet og lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 4. desember 2008 #4 Del Skrevet 4. desember 2008 Sorry, men denne går jeg ikke på. Dette er en klassisk historie som aldri har blitt bekreftet. Så enten er du en forum-troll, eller så er det naturlige forklaringer på opplevelsene dine. kan man ikke få diskutere dette i fred og ro uten at man skal bli skjelt ut eller hånet? jeg tar meg ikke nær av dette men jeg syns du ødelegger for andre! hva med å legge ut en tråd på skråblikk om sånne som oss siden du plages slik over dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tvileren Skrevet 4. desember 2008 #5 Del Skrevet 4. desember 2008 Tusen hjertlig takk medium for seriøst svar! Dette ildsjelens nettsamfunn, hvor finner jeg det, og hvor finner man de seriøse veilederene. Jeg er veldig nysgjerrig, men samtidig litt småredd etter svigermors sterke reaksjon (og jeg hadde IKKE pratet med henne på forhånd), så jeg tror ikke dette er noe jeg foreløpig skal utforske på egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 5. desember 2008 #6 Del Skrevet 5. desember 2008 Tusen hjertlig takk medium for seriøst svar! Dette ildsjelens nettsamfunn, hvor finner jeg det, og hvor finner man de seriøse veilederene. Jeg er veldig nysgjerrig, men samtidig litt småredd etter svigermors sterke reaksjon (og jeg hadde IKKE pratet med henne på forhånd), så jeg tror ikke dette er noe jeg foreløpig skal utforske på egenhånd. Ildsjelen.no og velg nettsamfunn. Det er type "blogger" hvor man kan poste innlegg om ting man lurer på. Det er en del veiledere der inne, men veien vil alltid vise vei, så en god veileder der inne som passer meg, trenger nødvendigvis ikke passe deg. På spiritualist.no kan du kontakte dem om dine evner. Nei, ikke utforsk dette før du er ordentlig jordet og kan å sirkulere chakraene riktig. :-) Selv valgte jeg å åpne meg som du ser. Det blir jo som å velge bort sitt "forrige" liv når man entrer de nye dimensjoner. Jeg har stadig vekk samtaler "inni hodet mitt og fra min mage" med min avdøde tante. Jeg ser henne på alle mulige måter men når jeg er nedfor eller lei prøver hun å muntre meg opp. Hvis du en gang åpner deg forstår du alt jeg har skrevet her nå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Du kan ringe en sjaman til å foreta en eksorsisme i ditt hjem, eller du kan kontakte en psykoterapaut for å få en permanent løsning på problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 6. desember 2008 #8 Del Skrevet 6. desember 2008 Tråden er ryddet Bolledeig (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå