nettengel Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg skal i løpet av noen mnd. på et 4 ukers opphold på Glittreklinikken i Hakadal. Noen her inne som har vært der og kan fortelle litt om hvordan oppholdet opplevdes og hva man satt igjen med etter at oppholdet var over?
AnonymBruker Skrevet 15. mai #2 Skrevet 15. mai Gammel tråd, men stedet ble lagt ned i 2020 eller der omkring. Jeg har ikke vært pasient der, men har jobbet der en stund. Det virket som om pasientene trivdes, kjempegod og sunn og variert mat, trening, basseng, badstue og sosialt hvis man ville selv. Nå søker jeg et tilsvarende sted hvis det finnes? Anonymkode: ef09c...3a8
AnonymBruker Skrevet 15. mai #3 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gammel tråd, men stedet ble lagt ned i 2020 eller der omkring. Jeg har ikke vært pasient der, men har jobbet der en stund. Det virket som om pasientene trivdes, kjempegod og sunn og variert mat, trening, basseng, badstue og sosialt hvis man ville selv. Nå søker jeg et tilsvarende sted hvis det finnes? Anonymkode: ef09c...3a8 Vikersund bad finnes kanskje? Ellers ble det meste av rehab sentre lagt ned år for år. Anonymkode: 5e0fb...fd7
AnonymBruker Skrevet 15. mai #4 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gammel tråd, men stedet ble lagt ned i 2020 eller der omkring. Jeg har ikke vært pasient der, men har jobbet der en stund. Det virket som om pasientene trivdes, kjempegod og sunn og variert mat, trening, basseng, badstue og sosialt hvis man ville selv. Nå søker jeg et tilsvarende sted hvis det finnes? Anonymkode: ef09c...3a8 Granheim eller Cathinka Guldberg? Jeg var på Glittre mens det fortsatt eksisterte. Det var et supert sted og jeg lærte så mye om lungesykdommen min og hvordan jeg kunne tilpasse liv og aktivitet rundt den. Det var som leirskole for voksne i 4 uker og jeg har fortsatt kontakt med flere av de jeg var der sammen med. Anonymkode: e0777...cf5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai #5 Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vikersund bad finnes kanskje? Ellers ble det meste av rehab sentre lagt ned år for år. Anonymkode: 5e0fb...fd7 Ja, det er tragisk. Snart er det kun de rike som kan ta seg råd... Skal sjekke Vikersund bad. Takk. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Granheim eller Cathinka Guldberg? Jeg var på Glittre mens det fortsatt eksisterte. Det var et supert sted og jeg lærte så mye om lungesykdommen min og hvordan jeg kunne tilpasse liv og aktivitet rundt den. Det var som leirskole for voksne i 4 uker og jeg har fortsatt kontakt med flere av de jeg var der sammen med. Anonymkode: e0777...cf5 Takk. Skal sjekke de to du nevnte. ts Anonymkode: ef09c...3a8
reiseglad Skrevet 15. mai #6 Skrevet 15. mai Kathinka Guldbergssykehuset har samme tilbudet som Glitreklinikken. De samme folkene som jobbet på Glitre fulgte med da driften ble lagt ned og flyttet til Gardermoen. https://www.lovisenbergrehabilitering.no 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå