Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Hadde dere mistet tenningen på kjæresten deres hvis dere hadde sett sexbilder av h*n sammen med tidligere flammer/pulevenner?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Hadde dere mistet tenningen på kjæresten deres hvis dere hadde sett sexbilder av h*n sammen med tidligere flammer/pulevenner? tor jeg ville mistet totalt interessen for personen. Hvorfor i all verden skal jeg få se sånne bilder?
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Flere som har innspill? mottas med takk
kinkeline Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Ja, jeg hadde nok reagert negativt. Kommer veldig an på hvor lenge jeg hadde vært sammen med fyren. Hadde vi vært gift lenge og slikt, så hadde jeg nok kommet over det. Men i et relativt ferskt forhold som jeg er i nå, så vet jeg ikke om jeg hadde klart å fortsette. Kommer også veldig an på hvor grove bildene er.
MiAmore83 Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Trenger jo ikke å være at "du skulle fått sett" sånne bilder, men med en tilfeldighet kom over slikt. Kan være mannfolk der ute som ikke verken ønsker eller husker å slette gamle spor på pc/mobil. Nei, jeg ville ikke mistet teninngen på min kjære mann. Jeg vet at han har hatt partnere før meg, og jeg har jo også hatt det selv. Bilder er blitt tatt, bilder er blitt slettet. Vi er voksne og må skjønne at alle har en fortid. En annen ting er at det sikkert ikke er noe kjekt å se mannen sin med andre, men vi vet jo likevel alle hvordan dette ser ut og noen ser nok for seg mannen med tidligere flammer både som en fantasi og som et mareritt. Finner du derimot ut at mannen har slikt på lager, ville jeg bedt han slette det for våres felles skyld.
{Wilma} Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Nei, hvorfor skulle jeg det ? Det hadde ikke vært noe ønske å se, men jeg hadde nok kommet over det uten varige mèn
Gjest Gjest_HeiPåDeg_* Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 Hei. Hadde dere mistet tenningen på kjæresten deres hvis dere hadde sett sexbilder av h*n sammen med tidligere flammer/pulevenner?Det har jeg sett mange av. Jeg er født uten sjalusigenet og tenker enkelt og greit: Der morer hun seg og har det spennende og godt. Og det er da vitterlig sant. Hva er da problemet? Jeg kan i hvert fall klare å glede meg over at min herlige kone gjennom 10 år har hatt det spennende og godt før hun traff meg. Så vanvittig synd om det ikke gadde vært tilfelle..
Blakken Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Det kunne jeg nok styrt meg for ja... Nå er jeg ikke akkurat usikker på meg selv, men det blir bare litt for kjedelig.
Ethereal Skrevet 6. desember 2008 #11 Skrevet 6. desember 2008 Hadde mistet tenningen der og da, men hadde også kommet over det, og tror ikke det hadde blitt noe problem i senere anledninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå