Gå til innhold

Noe til å ha under tøfler så de ikke sklir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har strikket og tovet tøfler, men de er så glatte at de ikke er mulig å bruke. Finnes det noe man kan ha under? Noe ala de sklisikre sokkene, får man kjøpt slikt til å lage sklisikkert mønster under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg at det må kunne gå an å kjøpe sånne båtduker, og klippe til for så å sy på. Slike som er sklisikre så du kan sette koppen på i båten!

Skrevet

Jeg har kjøpt skinnsåler i garnbutikker. De er ferdig hullet langs kanten og veldig raske å sy på. Gjør tøflene mye mer holdbare også, da de ikke blir så fort slitt under!

Skrevet

Antiskli? Det har de på garnbutikken her.

Skrevet

Panduro hobby har noe som heter 'puff liner' på tube. Har dette under tøflene og 'steker' de i steikeovnen. Høres rart ut, men fungerer kjempefint :jepp:

Skrevet (endret)

Claes Ohlson, europris og nille har antisklimatter til båt. Sånn a la helsetrøye, som lett kan sys til sålen, eller strikkes inn, når du lager ny bolk.

Eurosko hadde innleggsåler i skinn i sommer til en tjuekroning.

Og loppiser har ofte gamle dokumentmapper, vesker og kofferter i skinn, som gjerne kan gå for en tier, om de ikke ser helt ny ut. Mye godt råmateriale der.

Clas Ohlson har også (hadde jaffall) noe som heter plast-i-dip. Dette var ment å dyppe verktøyskaft i, for å få en slitesterk, tjukk og gummiaktig flate. Dette kan også "males" på.

Har også hørt at folk har strikket inn gummistrikk under sålen, men aner ikke hvor holdbart det er i vask, og sånn.

Endret av Kamikatze
Skrevet

Ei på jobben brukte klar silikon, det ble greit resultat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...