pippen Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Ja, hvilke julekaker (småkaker) MÅ du ha til jul? Jeg MÅ ha maryland cookies. Ikke en spesiell julekake kanskje, men for meg er det tradisjon. Ingen jul uten!
Gyda Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Julemenn (melkekjeks), serinakaker, sjakkruter (silkekaker) og harde vafler.
venus_ Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Julemenn, krumkaker, smultringer, delfiakake og konjakkuler
Idnar Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Pepperkaker og kokosmakroner MÅ jeg ha. I år skal jeg lage konfektkake, sigaretter, krumkaker og delfiakake utenom. Goooood jul!!
MissStiles Skrevet 6. desember 2008 #5 Skrevet 6. desember 2008 Jeg lager berlinerkranser.. moren min og farmor lager mange av de andre sortene så da får jeg av dem..
Kanutten Skrevet 6. desember 2008 #6 Skrevet 6. desember 2008 (endret) I år skal jeg prøve å begrense sortene, og etter rådføring med familiemedlemmene har vi kommet fra til at i år lager jeg disse: Silkekaker/sjakkruter Risboller Delfiakake Krumkaker Tykklemse Pepperkaker Sandkaker Smultringer Fattigmann Kokosmakroner Colakjeks Edit* legger til kransekakepinner. Endret 7. desember 2008 av Maye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå