fløtepia Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hva bruker du å finne på når du kjeder deg?
Hinata Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Er på kg Eller se på noen serier eller tv. Kunne jo ha gjort mye skolerelatert da, men det gidder jeg ikke
Gjest WildRider Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Henger veldig mye på KG Ellers tv og serier, en tur ut og slikt. Men dataen står på klar om jeg skulle kjede meg for mye
Fantomina Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjest hyggelig Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Tar ansiktsmaske og napper øyenbryn. Baker. Ringer noen og spør om de vil finne på noe. Plager sambo
NullHull Skrevet 4. desember 2008 #7 Skrevet 4. desember 2008 Gjør litt egenpleie med fjerning av kroppshår, ansiktsmaske, hårmaske og evt fotbad. Setter på meg Ipoden og går lang tur med favorittmusikken på øra og drømmer jeg er rockestjerne Har jeg ingen å "leke" med, har jeg vill og uhemmet sex med meg selv .
Fluffie Skrevet 4. desember 2008 #8 Skrevet 4. desember 2008 Henger paa KG og leser blogger, plager sambo (foerer ofte til kos), vaser rundt uten maal og mening (foerer ogsaa ofte til kos om sambo er i naerheten), spiser frukt (godis om jeg har det og ikke har frukt) og drikker vann/saft, eller jeg sitter og stirrer ut i lufta og funderer veldig paa at jeg maa finne paa noe og gjoere men uten aa finne paa noe. Eller jeg vandrer inn til byen og titter i butikker uten aa kjoepe noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå