Gå til innhold

ingen sexlyst

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest synni

Jeg er samboer med verdens beste mann. Vi har to barn sammen. Problemet er at jeg ikke har lyst på ham lengre. Har lyst på sex, bare ikke med ham. Vi har det kjempebra sammen på alle andre områder. I teorien har jeg lyst å ha sex med ham, men i praksis låser alt seg når han nærmer seg meg. Bør jeg gå fra ham? Dette har pågått over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gå fra verdens beste mann er vel ikke noen god løsning!?

Kanskje fant du en du tente på, og hadde bra sex med...men kunne du virkelig fungere sammen med han når du har gått fra den du virkelig elsker?

Du sier selv at du har lyst på han teoretisk, men det låser seg. Da er det jo ikke han som er årsaken til problemet...da er det din største erogene sone (les: hjernen) som ikke samarbeider helt med deg.

Finn ut hvorfor det låser seg. Klarer du ikke det av deg selv, så søk hjelp.

Tror nemlig at du vil angre dersom du går fra han. Dere har det jo bra sammen på alle andre områder.

Tror de fleste par før eller siden opplever dette. Det er en av de tingene man må arbeide seg i gjennom i fellesskap. Og du har jo ingen garanti for at det ikke vil skje med en evnt. ny partner etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmm, lurer på hvor mange menn det er der ute som blir dumpa på et slikt grunnlag.

Hvordan klarer vi kvinner å skrive at mannen vi bor sammen med er "verdens beste" men allikvel vi orker ikke ha sex med han, og vurderer å gå eller går fra dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har akkurat samme problemet selv :cry: Aner selv ikke hvorfor jeg ikke tenner på min samboer lenger, blir uvel ved tanken.... Vi har bestilt time hos en psykolog til parterapi. Er utrolig nysgjerrig på om han kan hjelpe oss med å finne løsningen på dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er mange som sliter med dette problemet, men er vel kanskje ikke så flinke til å innrømme det :-?

Om du får noen gode råd hos psykologen, del dem med oss andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi er mange som sliter med dette problemet, men er vel kanskje ikke så flinke til å innrømme det :-?

Om du får noen gode råd hos psykologen, del dem med oss andre!!

Will do!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dere kvinner kaller dere rasjonelle....? :o

Ikke første gang jeg har hørt om dette. Elsker ham, men har mistet lysten på ham, men har lyst på andre....

Godt dere iallefall forsøker å finne ut av dette, i stedet for at du tar for deg. Det løser ingenting....

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi vi elsker dem vi ikke "tar for oss"..

Og har kvinner noensinne vært rasjonelle??? :-? PMS, paralell ulogisk tankegang og masse humørsvingninger er jo en del av sjarmen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...