Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_Zeb
Skrevet

Traff ei herlig jente for litt over en måned siden. Vi kobla bra fra første dag, og jeg har vært betatt av henne omtrent like lenge. Har omtrent ikke tenkt på annet siden jeg møtte henne.

Vi har vært mye med hverandre og hatt mye kontakt gjennom hele perioden, og jeg har likt henne bedre og bedre for hver gang jeg har vært med henne. Jeg har allikevel merket at hun "bremser" litt, og hun har derfor virket litt av og på, noe som har gjort meg usikker. Spurte henne om det var noe spesiell grunn til dette, og da forteller hun meg at hun akkurat er ute av et 2 år langt forhold, og at hun ikke klarer å gå inn 100% i dette forholdet av hensyn til eksen. Hun har ingen følelser for han sier hun, men han vil gjerne ha henne tilbake. Hun sier også at hun ser for seg et forhold mellom oss to.

Etter dette har vi møttes som før, og i det siste synes jeg vi har kommet et lite steg videre, og jeg føler jeg virkelig begynte å bli kjent med henne. Får også inntrykk av at hun føler det samme, da hun virker mer avslappet og trygg nå enn før.

Så plutselig ut av det blå sier hun at hun vil legge forholdet vårt på is, av hensyn til eksen. Hun sier at hun har tenkt litt, og dersom hun hadde sett han sammen med en annen jente så tidlig, så hadde hun blitt skuffet og vet ikke hvordan hun ville reagert, og hun er redd for at denne reaksjonen ville skuffet meg. Så hun tenker vel på reaksjonen hans om han ser oss sammen da.

Hun sier allikevel at alt stemmer mellom oss, og at hun har vært betatt av meg fra første dag hun også, men at hun er redd for å skuffe meg. Dersom det hadde vært mulig, ville hun bare lagt meg i skapet og tatt meg fram igjen når hun har fått tenkt litt, sier hun (et fint bilde forresten :)).

Har egentlig ingen konkrete spørsmål her, ville bare lufte det, og høre om andre har vært i samme situasjon, om noen har råd til hva jeg skal gjøre osv.? Savner henne allerede, bare etter noen få dager.. Det er ikke ofte jeg treffer folk jeg kobler så godt med som jeg har gjort med henne. Jeg vil jo ikke mase på henne i denne perioden, men samtidig vil jeg holde kontakten, selv om jeg egentlig helst bare vil glemme henne (skjønn det den som vil!). Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi henne tid, du. Jeg husker da jeg gjorde det slutt med min samboer og faren til min datter. Like tter møtte jeg en flott mann,men selv om mine følelser for eksen var døde så ble det for komplisert å involvere seg med en ny mann. Det ble for mange hensyn å ta.

Om det holder kontakten,er positiv og ikke legger press på henne så tror jeg du stiller sterkt. Kanskje behøver hun 6 mnd på å distansere seg fra eksen. Det er ikke så lenge å vente,er det vel?

Skrevet

Jeg føler definitivt at hun er en som er verdt å vente på, men ikke hvor lenge det er. Om vi holder kontakten, så skal jeg greie en stund, men hvis det blir veldig sånn av og på, blir det verre.

Skrevet

Jeg synes også du skal gi henne tid. Men jeg kan skjønne at det er vanskelig. Koselig at du savner henne allerede og føler at dere har god kontakt. Men ikke press henne. La henne komme til deg. Men hun hadde sikkert satt pris på om du tok kontakt med henne inni mellom. Lykke til!

Skrevet

Men synes dere jeg skal fortelle henne at jeg føler hun er verdt å vente på? Eller blir det for mye? Er fortsatt litt usikker på hva hun vil for noe senere. Spurte henne rett ut når hun sa hun ville legge det på is, og fikk liksom ikke noe klart svar. Men fikk melding (hun har litt problemer med å uttrykke følelser verbalt!) senere hvor hun sa hun håpte hun ble mer klar for et forhold etter å ha tenkt litt og fått litt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...