husmor Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Nå lurer jeg på om noen har kan hjelpe meg. Jeg begynte med noe som minnet om el-slim på fredag. Tok el-tester hver dag etter det, og på mandag virket det som om teststreken var like tydelig som kontrollstreken. Testen jeg tok på tirsdag virket noe svakere igjen. Dette betyr vel at jeg hadde EL på tirsdag? Men slimet fortsatte helt til i går, onsdag. Da noe mer gulaktig og klebrig. I dag har jeg ikke merket noe. Trodde slimet forsvant når en hadde EL. Betyr det at jeg hadde EL i går? Bare lurer siden vi ikke har hatt noe sengekos siden søndag. Er da redd for at det blir for lang tid hvis EL var i går. Håper noen kan hjelpe meg.
NemoLinn Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 HVis testene du tok, fikk utslag, så vil jeg anta at de gir korrekt svar. Da har du nok hatt EL. EL kommer jo som regel 24 til 48 timer etter påvist EL da. Testene viser jo forhøyet LH hormon, og EL skjer i etterkant av dette. Mange sier at å ha sex før forventet EL øker sjansene for graviditet da spermiene ligger klar og venter på egget. Spm om EL slim vet jeg ikke da jeg aldri har følt at jeg kan stole helt på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå