Octavia Skrevet 19. juni 2003 #1 Del Skrevet 19. juni 2003 Har fått resept på hormonspiralen Levonova. Det er jo noen bivirkninger, har søkt her på siden og funnet vektøkning, kviser, deppa etc. Hormonspiralen skal jo være på linje med minipillen. Har noen av dere brukt minipillen først for å se hvordan dere tåler hormonspiralen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 19. juni 2003 #2 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg satte inn hormonspiral (Levonova) fordi jeg ikke tåler minipiller/p-piller. Blir syk og kaster opp, veldig deprimert og fungerer over hodet ikke med slike piller, men har ikke merket noe av hormonspiralen. Hormonspiralen slipper hormoner lokalt i livmoren så de tas opp i kroppen på en annen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #3 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har hatt hormonspiralen i tre år, er veldig fornøyd! NOen uker med blødninger først, siden har jeg ikke hatt mensen eller blødninger i det hele tatt - kjempedeilg! (Skal ikke ha flere barn, så jeg slipper å bekymre meg i det hele tatt for om jeg får igjen mensen). INgen problemer av typen vektøkning, kviser, el.l. og det beste: jeg er kvitt humørsvingningene ved mensen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå