Gå til innhold

Chanel og Christian Dior mascara - hvilken nettbutikk anbefales?

Anbefalte innlegg

Gjest Løve66
Skrevet

Ser etter julegaver og merkene som mottaker ønsker seg er Chanel og Dior - har funnet flere nettbutikker som selger dette, men f.eks. hos Strawberrynet koster mascaraene fra begge merker 231,-. Skulle jo gjerne funnet et sted de kostet under 200,- for å slippe toll da. Noen som handler disse merkene på butikker dere har god erfaring med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg bruker bestandig å handle minst 3 produkter hos Strawberrynet, da får du en ekstra 5% i rabatt. Og nå varene kommer betaler jeg toll og gebyrer, skanner kvitteringen som jeg mailer sammen med kredittkortnummert mitt til Strawberrynet([email protected]), som refunderer alle mine utlegg!

Er kjempefornøyd med servicen der! :handle:

Gjest Løve66
Skrevet
Hei!

Jeg bruker bestandig å handle minst 3 produkter hos Strawberrynet, da får du en ekstra 5% i rabatt. Og nå varene kommer betaler jeg toll og gebyrer, skanner kvitteringen som jeg mailer sammen med kredittkortnummert mitt til Strawberrynet([email protected]), som refunderer alle mine utlegg!

Er kjempefornøyd med servicen der! :handle:

Tusen takk for tipset! Har du fått refundert toll og gebyrer i løpet av de siste månedene også? Mener jeg leste et eller annet sted her på forumet at Strawberrynet ikke hadde den refusjonsordningen lenger, men nå finner jeg det ikke igjen.

Skrevet
Ser etter julegaver og merkene som mottaker ønsker seg er Chanel og Dior - har funnet flere nettbutikker som selger dette, men f.eks. hos Strawberrynet koster mascaraene fra begge merker 231,-. Skulle jo gjerne funnet et sted de kostet under 200,- for å slippe toll da. Noen som handler disse merkene på butikker dere har god erfaring med?

Jeg bestilte nettopp Diorshow waterproof på www.feelunique.com.

Betalte 177 kr inkl.frakt :O) Frakten er regnet med i prisen.

Gjest Løve66
Skrevet
Jeg bestilte nettopp Diorshow waterproof på www.feelunique.com.

Betalte 177 kr inkl.frakt :O) Frakten er regnet med i prisen.

Åh - typisk! Jeg har nå akkurat lagt inn en svær ordre på Strawberrynet!! Ja, ja, da får jeg ta feeluniqe en annen gang. Har faktisk handlet noe der før når jeg tenker meg om og husker at jeg da synes det var overraskende billig der.

Gjest Raptuza
Skrevet

på cheapsmells.com er chanel-maskaraene heilt nede i 137 kr. porto kjem i tillegg, pleiar vera 2-3 pund.

Gjest Løve66
Skrevet
på cheapsmells.com er chanel-maskaraene heilt nede i 137 kr. porto kjem i tillegg, pleiar vera 2-3 pund.

Denne siden har jeg aldri hørt om - og her var det jo skikkelig billig. Mange merker hadde og - og billig porto (rene kinderegget!). Ja, ja, - mine varer er allerede på vei fra Strawberrynet, men nå har jeg i hvert fall notert meg adressene til et par gode nettbutikker når hud- eller hårprodukter skal kjøpes en annen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...