Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kan også dele erfaringer, siden jeg tok en green peel behandling for halvannet år siden. Det var ikke så lurt. Plagene mine besto i aktive kviser, pluss mengder med arr og sorte prikker. Ifølge hun som utførte behandlingen ville huden min fint tåle dette.

Resultat: huden ble mye verre, mange flere kviser, og dette vedvarte så lenge, at hudlegen nå har sagt at januar, da skal jeg få roaccutanbehandling. Kan også nevne at huden min ikke begynte å flasse heller, selv om jeg gjorde alt jeg fikk beskjed om.

Tips til dere; ikke ta en slik behandling i Haugesund (tror de het Haugesund medisinske senter), ligger i sentrum.

Noen her nevner krystallsliping. Jeg har for noen år tilbake tatt seks behandlinger med dette, og resultatet var veldig bra, så jeg vil heller anbefale denne behandlingen.

Ellers er det jo bra at noen har fått så positiv opplevelse av peelingen, selv om ikke jeg gjorde det. Innlegget mitt er heller ment som en påminnelse om at fordet om hudpleieren sier "det går kun EN vei, og det er fram mot BEDRE hud", ikke stol blindt på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Så lenge man har kommet i puberteten er denne behandlingen passende for alle. Selv om man har sensitiv hud, utenom de med kraftig eksem og hyperallergi i ansiktet, er den veldig bra fordi ingrediensene er helt rene og naturlige, sier hudpleieren."

Dette var utsagn nok for meg å ikke ville ha lyst til å prøve det en gang..

Skrevet

Så lenge kvisene er aktive så kan man ikke ta denne behandlingen før kvisene er borte..Så det hørtes ikke så proffesjonelt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...