Gå til innhold

Green Peel

datajente

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har planer om å få utført en Green Peel. Har noen her erfaringer eller formeninger om denne behandlingen?

På forhånd takk! :)

FYI: Jeg har ujevn hud med noen mindre acnearr og store porer, og jeg begynner å få fine linjer rundt øynene. Min mor kaller huden min/vår for lærhud som tåler alt, så jeg håper og tror at Green Peel vil være risikabelt. Innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lurer på det samme. henger med på her. Hvor har du tenkt å utføre denne behandlingen?

Hei!

Så hyggelig! :)

Jeg har tenkt å gå til Cosmo Beauty. Dette stedet virker veldig profesjonell og ligger midt i Oslo. Det er også stedet som både Kvinneguiden.no's og Nettavisens journalister testet behandligen med gode resultater. Hos Cosmo Beauty koster behandlingen 2000 kr (2 * 60 min) + 1165 kr (for produkter til hjemmebruk mellom behandlingstimene).

Hvis det er noen som er nysgjerrige på behandlingen og vil lese mer om den, så gir Evita Klinikken en god beskrivelse av den her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.hudogfot.no/ her var det en del billigere ligger på økern.

Eneste jeg er redd ved denne behandlingen at det kan forverre seg. siden jeg ahr veldig følsom hud, røde områder osv...

kanskje tar den rundt julen :)

Ja, de er visst litt billigere:

"Green peel med oppfølgingstime og hjemmeprodukter 2950,-"

Det er ikke mer enn 200 kr forskjell, da, så jeg går nok likevell for Cosmo Beauty.

Jeg tror jeg skal ta det første uka i januar. Husk at du bør ta første behandling på onsdag eller torsdag, slik at flassedagene kommer i forbindelse med helgen. :)

Jeg vet for øvrig ikke hvordan det er med følsom hud og denne behandlingen... Spør hudpleierne på stedet du velger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei!

Jeg er nå i ferd med å gå igjennom min andre Green Peel. Det har hatt veldig god effekt på meg. Ved første peeling kommenterte hudpleiern at jeg hadde ganske aktiv talgproduksjon i kinnene. Etter behandlingen fikk jeg noen kviser i dette området, men de forsvant raskt igjen. Nå er huden i kinnene helt jevn, myk og fin, og jeg har ikke de underjordiske bulkene lenger. Ei venninne, som jeg påsto at atnakeligvis ikke så forskjell, insisterte på at nettopp kinnene var blitt bedre. Tidligere ble huden raskt blank i løpet av dagen, men etter den første behandlingen har dette blitt mye bedre. Videre har huden fått en jevnere farge og den har fått en fin glød.

Nå er jeg enormt spent på effekten av behandling nr to. Jeg har komplekser for store porer og arr, spesielt i pannen, og håper at Green Peel vil minske disse problemene, men det vil nok kreve flere behandlinger. Nå vurderer jeg å ta en ny behandling i slutten av februar

Les mer om behandlingen på bloggen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kråkaa

Hei! Leste bloggen din og dette var litt spennende. Plages selv med veldig mange store porer.Huden har liksom masse hull (det du kaller bulker vil jeg tro) og har mange sorte prikker..

Skulle gjerne hadd råd til slik behandling!

Kan bli noe jeg sparer til eventuelt.

Uansett,gøy å høre at det funker. Titter nok innom for å sjekke hvordan neste behandling går/gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

fanken altså.. syns d er kjipt at green peel er så dyrt..

jeg har bestemt meg for å gjøre noe md huden neste uke.. gått fra fruktsyrebehandling,... til å bli mer interessert i krystallsliping å nå kunne jeg kanskje heller tenke meg green-peel... men som sagt. 1700 kr liksom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Leste bloggen din og dette var litt spennende. Plages selv med veldig mange store porer.Huden har liksom masse hull (det du kaller bulker vil jeg tro) og har mange sorte prikker..

Skulle gjerne hadd råd til slik behandling!

Kan bli noe jeg sparer til eventuelt.

Uansett,gøy å høre at det funker. Titter nok innom for å sjekke hvordan neste behandling går/gikk.

Hei Kråkaa!

Takk for besøket på bloggen og tilbakemeldingen! :)

Jeg plages også med store porer og sorte prikker. Behandlingen skal ha god effekt på sånt, så jeg er veldig spent på å se resultatet av denne runden. Jeg skal skrive om det på bloggen. Det var for øvrig ikke store porer jeg mente med bulker, men derimot klumper (talgopphopninger) under huden - dvs i underhuden. Jeg får rette opp i det i bloggen, så folk forstår meg rett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fanken altså.. syns d er kjipt at green peel er så dyrt..

jeg har bestemt meg for å gjøre noe md huden neste uke.. gått fra fruktsyrebehandling,... til å bli mer interessert i krystallsliping å nå kunne jeg kanskje heller tenke meg green-peel... men som sagt. 1700 kr liksom!!

Ja, det er veldig dyrt - ca 2200 kr, faktisk...

Har du tatt fruktsyrebehandling? Hvordan fungerte det?

Krystallsliping vurderte jeg også, men etter å ha prøvd hjemmeprodukter for krystallsliping (ROC-scrubbesett på apoteket), virket det for meg som at effekten ikke ville være verdt prisen. Er ikke krystallsliping veldig dyrt? Dyrere enn Green Peel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

har ikke prøvd fruktsyrebehandling nei. men vurderte det før jeg leste om krystallsliping å green-peel-.. å nå frister green-peel mest...

krystallsliping koster ikke mer enn 500 ca.. men d er for En gang. mulig man må gå flere ganger for ser de aveterer med sånne 5 og 10-behandlinger for så å så mye..

men man må kanskje ta disse tingene flere ganger uansett hva man velger..

jeg har egentlig ikke rÅd til green-peel nå.. d irriterer meg. men gidder liksom ikke ta krystallsliping om d ikke har noe effekt eller bare er skadelig for huden.. å vil helst kunne gå ut etter noen dager med glatt å fin hud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fint hud

Dere må prøve Rejuvi behandling.Jeg tok melk syre , den virker på samme måte som green peel , huden flaser seg, kommer ny fin hud.Mine arr forsvant.Venina mi tok whitening behandling også er kjempe fornøyd.Pris er ikke så verst synes jeg.Ikke så lett å finne Rejuvi I Oslo.Finnes i Bergen i Sverie masse-jeg tok behandling i Sverie , men venina mi tok den i Oslo det var www.spamiami.no

Det var et år siden jeg tok behandling og nå tenker jeg å gjøre samme behandling en gang til ;-) for å få ny hud ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Jente21_*
Hei!

Jeg har planer om å få utført en Green Peel. Har noen her erfaringer eller formeninger om denne behandlingen?

På forhånd takk! :)

FYI: Jeg har ujevn hud med noen mindre acnearr og store porer, og jeg begynner å få fine linjer rundt øynene. Min mor kaller huden min/vår for lærhud som tåler alt, så jeg håper og tror at Green Peel vil være risikabelt. Innspill?

Hei!

Jeg holder nå på med min 4.green peel behandling.

Skal og ta av restene av huden som er flasset i morgen.

Jeg har hadd arr, fra kviser, som har plaget meg i mange år, har prøvd det meste, førsjellie produkter, kjemisk peeling ++.

Men følte at ingenting hjalp.Men green peel var noe helt annet!

En del av arrene er borte, å noen er bleknet!Og det er stor forsjell på enkelte områder i ansikte, enn før jeg tok!Jeg mener at dette er den beste behandlingen jeg har prøvd, som FAKTISK virker! :)

Det må jo sies at det er ganske dyrt, men hvis man har komplekser, å føler at det er verdt pengene, så anbefales det!

Selvom jeg selv selvfølgeli ikkje kan garantere at det viker på alle.

Det anbefales jo å ta beh. noen månder før vår/sommer, siden du ikke kan være

direkte i solen fra 6-8 uker!

Beste måten å forklare smerten med behandlingen (Jeg syntes det er ganske ondt, men noen har jo mer sensitiv hud en andre, så noen syns ikke det er så ondt!), er:Tenk deg at du e er utroli solbrent, slik at det svir når du tar på ansikte, så kommer noen å pusser ansikte med sandpapir!

Så behageli er det ikke, men peelingen får egentli ganske fort.

Men jeg er som sagt på min 4. behandling, så ikke bli for skremt :D

Jeg anbefaler Green Peel!!!

Har vertfall virket på meg!Nå er jeg spent på i morgen, om huden er blidd enda bedre!:)

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest Gjest_Anna_*

hei alle sammen.

jeg har også tatt green peel og er veldig fornøyd. Jeg har hatt stor talgproduksjon så jeg hadde en del problemmer med kviser. Kvisene laget arr etterhvert, fordi jeg klemmet de ut selv:( Det er det dummeste man kan gjøre med huden sin, fordi man lager bare mer problem hud.

Det er veldig vanskelig å bli kvitt arr! Jeg har prøvd alt dvs tatt laser som skal redusere arr- det hjalp ikke i det hele tatt, videre ha jeg tatt hudpenslig fra md(syrebehandling 10 behandlinger) det hjalp litt ved at den lysnet arrene, men de ble jo ikke borte. Så leste jeg om green peel og jeg var ganske skeptisk om hvordan den vil virke når alt annet jeg hadde prøvd ikke hadde noen effekt. Jeg tok green peel på cosmo beatuy. Behandlingen er litt ubehagelig i ca 15 min, når de gnir urtene i huden , man blir varm i huden og litt hoven. Men du ser resultatet etter dag 5. Det garanterer jeg, Og da vet man at det var absolutt verdt både prisen og litt ubehag. Man må tåle litt for skjønnheten , og 5 dager er ingenting , i forhold til hvor mange år jeg har jobbet for å få bra hud!! Jeg skulle ønske jeg visste om dette her før, så jeg slapp å utsette huden min for så mye rart der ute, det tok tid og mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Eva_*

Takk for interessant lesing! Jeg vurderer denne type behandling, men hvor fæl blir man seende ut i ansiktet etterpå? Og hvor lang tid tar det før man er tilbake til normalen? Jobber i butikk, så det er ikke så lett å gjemme seg vekk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Hei

Jeg har tatt en green peel i september i fjor, dette angrer jeg bittert på. Skulle bare dempe noen arr, men disse er kommet mye mye bedre fram i ansiktet. I tillegg har jeg fått masse kviser. Et lite utbrudd etter behandlingen regnet jeg med, men ikke at dette problemet skulle forbi. Jeg kan heller ikke være i sol uten sunblock, for jeg får en kjempe ugjevn farge.

Så denne peelingen har ført til at jeg må bruke en masse penger på spesialkremer for daglig bruk å beskyttelse mot vær, sol, kulde og alle ytre påvirkninger. Jeg må også bruke en masse ID pudder for å dekke arrene og kvisene.

TENK DEG EN GANG TIL OM FØR DU TAR EN GREEN PEEL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har tatt en green peel i september i fjor, dette angrer jeg bittert på. Skulle bare dempe noen arr, men disse er kommet mye mye bedre fram i ansiktet. I tillegg har jeg fått masse kviser. Et lite utbrudd etter behandlingen regnet jeg med, men ikke at dette problemet skulle forbi. Jeg kan heller ikke være i sol uten sunblock, for jeg får en kjempe ugjevn farge.

Så denne peelingen har ført til at jeg må bruke en masse penger på spesialkremer for daglig bruk å beskyttelse mot vær, sol, kulde og alle ytre påvirkninger. Jeg må også bruke en masse ID pudder for å dekke arrene og kvisene.

TENK DEG EN GANG TIL OM FØR DU TAR EN GREEN PEEL

hadde du sensitv hud, eller noen andre plager med husen før du tok green peel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Hei!

Jeg holder nå på med min 4.green peel behandling.

Skal og ta av restene av huden som er flasset i morgen.

Jeg har hadd arr, fra kviser, som har plaget meg i mange år, har prøvd det meste, førsjellie produkter, kjemisk peeling ++.

Men følte at ingenting hjalp.Men green peel var noe helt annet!

En del av arrene er borte, å noen er bleknet!Og det er stor forsjell på enkelte områder i ansikte, enn før jeg tok!Jeg mener at dette er den beste behandlingen jeg har prøvd, som FAKTISK virker! :)

Det må jo sies at det er ganske dyrt, men hvis man har komplekser, å føler at det er verdt pengene, så anbefales det!

Selvom jeg selv selvfølgeli ikkje kan garantere at det viker på alle.

Det anbefales jo å ta beh. noen månder før vår/sommer, siden du ikke kan være

direkte i solen fra 6-8 uker!

Beste måten å forklare smerten med behandlingen (Jeg syntes det er ganske ondt, men noen har jo mer sensitiv hud en andre, så noen syns ikke det er så ondt!), er:Tenk deg at du e er utroli solbrent, slik at det svir når du tar på ansikte, så kommer noen å pusser ansikte med sandpapir!

Så behageli er det ikke, men peelingen får egentli ganske fort.

Men jeg er som sagt på min 4. behandling, så ikke bli for skremt :D

Jeg anbefaler Green Peel!!!

Har vertfall virket på meg!Nå er jeg spent på i morgen, om huden er blidd enda bedre!:)

Lykke til :D

Hei!

Jeg har tatt en green peel behandling jeg også, men det har jeg gjort kun en gang. Jeg merker at det egentlig ble litt verre med tanke på arrene og ujevnhetene jeg har. Så du forskjell fra første behandling? Eller kom det gradvis etter at du tok de neste behandlingene? Jeg har bestilt ny time til green peeling,men er så redd det ikke vil hjelpe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...