Gul Nonstop Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei! Så var det på an igjen med julegaver... I år ville jeg gjøre et forsøk på å designe t-skjorter til en 2 år gammel gutt. Blir dette vellykket, lager jeg også til en 5 år gammel gutt. Siden det er flere kreative sjeler inne på KG, skulle det ikke være noe problem å komme på tekst eller lignende å trykke på en enkel hvit t-skjorte. Jeg vet du sitter og tygger på et forslag. Vel, det er ingen vits i å fortsette å tygge. Se å spytt det ut, for her er det virkelig ei som trenger ditt tips. Så for meg en morsom tekst, men tar gledelig i mot andre forslag også! På forhånd takk! Endret 4. desember 2008 av Gul Nonstop
Gul Nonstop Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg sitter med et forslag...: * Det va 'kje meg, det va V (lillesøstera på 6mnd)
Hinata Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Når jeg blir stor skal jeg gifte meg med mamma Når jeg blir stor skal jeg bli akkurat som pappa Eller så har du den klassiske: Pappa'n min er sterkere enn pappa'n din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå