ragnalina Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Jeg likte She's so high med Kurt Nilsen jeg. Men så begynte de å spille den på radio og de slutter jo aldri! Heldig for Kurt at dette er en sang som kan spilles på alle kanaler fra P1 til P4 og Klem FM, verre for meg. For nå begynner jeg å bli lei!!! :evil: (måtte bare få det ut)
Redhead Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Og i tillegg spiller de den på hver eneste butikk jeg er innom :-? ! Sangen er ok den, men jeg liker ikke å få den "på hjernen" ustannselig!!
Klips Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Enig. Det skjer ofte. Nilsson/Eidsvåg sangen i høst for eksempel fikk jeg spyfornemmelser av etter et par dager. Synd når det egentlig er fine sanger.
Jusy me Skrevet 19. juni 2003 #4 Skrevet 19. juni 2003 Nu har jeg hatt en musikk kanal på i en time. Og hver tredje sang er She`s so high.. Begynner å bli temmelig lei.. Kasnkje en ide å skifte kanal..
Olse Skrevet 19. juni 2003 #5 Skrevet 19. juni 2003 Godt de begynner å spille Gaute (som ble nr 2 i Idol) sin hele tiden nå da......
ragnalina Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2003 ..men de spiller den på P3 også Flora! :o (får vel kanskje begynne å höre på cder en stund istedenfor..)
Tusseline Skrevet 19. juni 2003 #8 Skrevet 19. juni 2003 ..men de spiller den på P3 også Flora! :o Jeg vet, ragnalina. Men, i likhet med Radio 1, NRJ og den slags blir Kurt lite spilt.
Gjest Vega Skrevet 19. juni 2003 #9 Skrevet 19. juni 2003 I forrige uke fikk jeg den gamle svenske kvinnesaksslageren "Politiken" på hjernen... det varte to dager. Sier ikke mer...
Gjest Poirot Skrevet 19. juni 2003 #10 Skrevet 19. juni 2003 Jeg har en greie med sambos mobiltelefon melodi og Internasjonalen....
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. juni 2003 #11 Skrevet 21. juni 2003 Den har jeg gått lei av, etter at jeg har hørt den så mye. Håper de finner en annen sang å spille snart.
*Lillian* Skrevet 21. juni 2003 #12 Skrevet 21. juni 2003 Jeg hører ikke så mye på radioen, jeg.. Men jeg hører på CD'er og på MP3-filer jeg har lasta ned fra internett... Pussig, for sambo sier det samme til meg som dere sier om radioen... "opp att og opp att...Rart man blir lei??" Ja, det synes jeg er rart... Spiller samme musikken opp att og opp att hele tiden, jeg... Prøver å variere, men jeg er sånn at hvis jeg hører på en spesielt nydelig sang som jeg f.eks. synger med på (selv om jeg synger som Olga Marie), og noen plutselig "avbryter" sangen for meg ved at de snakker til meg midt under akkurat den sangen osv, så MÅ jeg spille den på nytt.. MÅ høre hele sangen uten avbrytelser.... Vær glad dere ikke bor med meg, dere Lillian
pusla Skrevet 21. juni 2003 #13 Skrevet 21. juni 2003 Skulle gjerne hørt den låta mye oftere jeg. Hører på P3 og synes da ikke de spiller den så ofte der? Jeg synes låta er kjempefin og er ikke lei den enda
Tusseline Skrevet 23. juni 2003 #14 Skrevet 23. juni 2003 Hører på P3 og synes da ikke de spiller den så ofte der? Nettopp!
Molanya Skrevet 23. juni 2003 #15 Skrevet 23. juni 2003 Synes det er bra jeg, da blir jeg drittlei før jeg "MÅ" kjøpe CD'en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå