Mons Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Er det lov for en gammel gris å sikle litt på denne damen her? http://www.youtube.com/watch?v=JOXZYroxVno...feature=related Og gi faen i å flytt tråden til sexualitet, kjære moderator.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Selv om du trolig ute etter å provosere litt, så må jeg si meg enig i det at hun er fantastisk pen, men stemmen er enda mer fantastisk, synes jeg. Nå er jeg av det feminine kjønn da. Takk for at du introduserte meg for henne og bandet!
Mons Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2008 Selv om du trolig ute etter å provosere litt, så må jeg si meg enig i det at hun er fantastisk pen, men stemmen er enda mer fantastisk, synes jeg. Nå er jeg av det feminine kjønn da. Takk for at du introduserte meg for henne og bandet! Tror ikke Lizz Wright selger så mye i Norge, men hun burde vært blant de store. Hennes siste plate The Orchard, er berre lekker. Soul, gospel, blues og jazz i en fin og behagelig produksjon.
Mons Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2008 Og en ny en. Hun her er direkte råsexy, spør du meg. Fatter ikke at denne vokalisten i årevis har stillt opp for andre. Hun har alt som trengs til en solokarriere. Og fremdeles er temaet sikle, sikle og gi labb :rødme: Vann Johnson, her med Yanni: Og samme damen med fløtepusen Michael Bolton: Hva?
Mons Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2008 I`ll be there anytime.... Beth Gibbons (fra Portishead) solo med Mysteries. Lidenskaplig: http://www.youtube.com/watch?v=jpoML6GXz0U Har jeg dårlig smak, eller?
Lizzee Skrevet 7. desember 2008 #7 Skrevet 7. desember 2008 Lizz Wright er fantastisk. Her er en av mine favoritter:
Mons Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2008 Ja? Nei? Mente du musikken eller damene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå