Gjest TittTitt Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 På 1år tjente han 2 milliarder, det vil si ca 300kr i sekundet, 24 timer i døgnet, i 365 dager. Bare sånn at dere vet det
hjertesukka Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Hm- men jeg er like morsom som han, hvorfor tjener jeg ikke like mye?
Gjest TittTitt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Du må lage deg et tv-show Vistedu at Kramer fikk jobben fordi han snublet inn til audisjen'en? (hahaha, jeg klarer ikke skrive det ordet) Og no høres det ut som jeg er stor fan av seinfeld, men det er jeg ikke!
hjertesukka Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Nei, det visste jeg ikke. Men han er jo verdensmester i snubling, er han ikke?
Gjest TittTitt Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Ja det bør han være *ler* Men tenk da, tjene ca 300 kr i sekundet? Syyykt,sykt,sykt! Lurer på hva jeg tjener i sekundet Men om dette er sant, det vet jo ikke jeg. Er bare noe jeg har lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå