Gjest Penger Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det er fordi du er aller, aller best!!!
Gjest Chrizzy Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Det er fordi du er aller, aller best!!! Ja, jeg er guds gave til alle, det er bare det at alle ikke har oppdaget det enda. eh...
Gjest Marillia Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tipper du har lest enten The secret eller Law of attraction, jeg
Gjest Chrizzy Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg tipper du har lest enten The secret eller Law of attraction, jeg Nei, jeg har ikke lest noen av de!
Gjest Marillia Skrevet 5. desember 2008 #6 Skrevet 5. desember 2008 Joho, det har du det så! Jeg vet det nok Jeg foreksempel, gikk rundt i ukesvis (etter jeg leste The secret) og mumlet til meg selv; jeg er sterk, jeg er lykkelig, jeg er pen, jeg er tynn, jeg er frisk! Vet ikke om det funka så himla godt, men vet at jeg ble i alle fall lagt merke til av omgivelsene i den tiden (les som en mumlende raring) Ps, tror jaggu jeg skal mumle litt at jeg tiltrekker meg penger, jeg også!
Gjest Bond Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Skal du skrive en bok om hvordan man kan tiltrekke penger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå