Gå til innhold

Babyfotografering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal fotografere babysnupp før jul og er usikre på hvilken fotograf vi skal velge. Ønsker fortrinnsvis s/h, og rolige, men helst litt spesielle bilder. Kjenner noen til noen dyktige fotograger som er flinke til å fange øyeblikket og kan levere god kvalitet?? Fortell gjerne hvilke fotografer som ikke anbefales også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal si litt om hvor i landet du bor? Eller tenker du reise dit vi anbefaler en god fotograf ;)

Skrevet

Vi bor i Oslo, men reiser gjerne rundt i området :babyjente:

Gjest MrsC-ii
Skrevet

Famefotografene er ganske så ok, men kanskje ikke like originale i sin måte å ta bilder på. Nordstrandsfotografene er knallbra, men dyre.

Uansett hvem dere velger så pass på at personen er vant til å ta bilder av baby/ barn. Vi var maks uheldige og fikk en person som nesten ikke hadde tatt bilder av barn og vi hadde en syv måneder baby da. Kan si det slik at vi fikk tatt nye bilder gratis da sjefen på stedet også mente at bildene var helt horrible.

Skrevet

Tonje Hurum på Lørenskog er veldig flink. Har bra kontakt med barna og tar litt forskjellige bilder.

Du får med deg en cd med alle bildene i lavoppløselig format.

Prismessig aner jeg ikke hvordan hun ligger i forhold til andre.

Skrevet

Jeg sier som jeg sier i mange andre tråder. Velg en fotograf hvor du får kjøpt CD med HØYoppløselige bilder (uten vannmerke over det hele), slik at du kan lage forstørrelser hvor DU vil, til priser DU ønsker å betale.

Hvis ikke; sjekk ihvertfall ut prisene på forstørrelsene du vet du kommer til å kjøpe, og ta det med i sammenligningen. Det er mange som har gått på smellen å bestille "billig" eller "gratis" fotografering, og fått DET sjokket når de skulle bestille forstørrelser (som de hadde glemt å sjekke priser på på forhånd).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...