Gå til innhold

Hvordan tolker dere dette bildet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mor, tre barn og en søster som ville tas bilde av en fin dag?

Skrevet

en helt vanlig foto fra starten av 1900 tallet?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet (endret)
En mor, tre barn og en søster som ville tas bilde av en fin dag?

Det er ingen mor med på det bildet.

De 2 Jentene som er 16 og 18 er søstre. Den ene av guttene er broren mens de 2 andre guttene er tyske fettere

Endret av Cederic Rueben
Gjest kenneth
Skrevet

De 2 Jentene som er 16 og 18 er søstre. Den ene av guttene er broren mens de 2 andre guttene er tyske fettere

Makan! Jeg kunne banne på at de to andre guttene var fra Belgia.

Jeg tolker bildet dithen at de to eldste søstrene skal til frisøren neste dag, og at de for ettertiden ønsker å dokumentere at ikke alt var bedre før.

Skrevet

Det jeg stusset på, var at ingen så serlig fornøyde ut for og si det mildt. Bortsett fra hun ene jenta til høyre som har noe jeg vil si er ett ganske falskt smil uten noen følelser bak...

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Makan! Jeg kunne banne på at de to andre guttene var fra Belgia.

De er nok tyske.. De 2 jentene og han ene av guttene er Russiske.

Gjest kenneth
Skrevet
De er nok tyske.. De 2 jentene og han ene av guttene er Russiske.
Makan! Jeg kunne banne på at de to jentene var fra Ukraina. Frisyren gjorde meg ganske overbevist om at de bodde svært nær stedet hvor det skjedde en ulykke i april 1986.
Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Makan! Jeg kunne banne på at de to jentene var fra Ukraina. Frisyren gjorde meg ganske overbevist om at de bodde svært nær stedet hvor det skjedde en ulykke i april 1986.

Nope russiske fra en liten landsby som en gang i tiden het tsarskoje-selo 2 mil utenfor Sankt Petersburg.

Skrevet

Var de Jøder? muligens rømt fra landet sitt?

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Var de Jøder? muligens rømt fra landet sitt?

Nei de 3 Russiske var russiske ortodokse som ble drept i en kjeller i Jakteringsburg. Tyskerene var protestanter.

De 2 Jentene var de 2 elsdte døtrene til den siste russiske tsaren. Den ene gutten var den yngste av de 5 barna sil den siste russiske tsaren og hans kone.

Så de er keiserlige.

De 2 tyske jeg vet bare at de er prinser av hesse-darmstath

Skrevet (endret)

Jeg kan si at at dette er et bildet av 2 søstre.Hun ene er 16 og hun andre er 18 år.Den ene av guttene er broren mens de 2 andre guttene er tyske fettere

:tunge1:

Dette var dine ord trådstarter, det jeg gjentok!

Men hvordan jeg tolker bildet....nei,,,vet ikke helt jeg!

(det å nevne hvor gamle unga på bildet er, er ingen tolkning ;) )

Kanskje de tenker: "bli ferdige med å ta bildene"...."det er så varmt at jeg kreperer snart, spesielt med disse klærne her"

Bilde ble til slutt kalt for: "ihjelkokte mennesker på en fin sommerdag" :vetikke:

Endret av Silmarill
Skrevet

Menneskene på bildet er trykt sammen mellom en dør, et gjerdet og en blomsterpotte. De står i en lysstripe og ser ikke rett i kamera. Ingen av personene virker tilfredse med å være der.

Bildet uttrykker noe som ikke er harmonisk, som forsterkes ved at bildet er tyngere på venstre side.

Hodene til personene danner trekanter, men hva det betyr vet jeg ikke. Kanskje noe religiøst noe.

Skrevet
Menneskene på bildet er trykt sammen mellom en dør, et gjerdet og en blomsterpotte. De står i en lysstripe og ser ikke rett i kamera. Ingen av personene virker tilfredse med å være der.

Bildet uttrykker noe som ikke er harmonisk, som forsterkes ved at bildet er tyngere på venstre side.

Hodene til personene danner trekanter, men hva det betyr vet jeg ikke. Kanskje noe religiøst noe.

Seriøs tenking.... :fnise:

Skrevet

Jeg visste med en gang jeg så bildet at det var den russiske tsarfamilien. Cederic er nemlig obsessed med dem.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Jeg visste med en gang jeg så bildet at det var den russiske tsarfamilien. Cederic er nemlig obsessed med dem.

Bare fordi jeg har 100.000 bilder av dem 100 vis a filmer 100 vis av bøker og leiligheten min dekket av bilder av dem. Og det at jeg har opperert meg slik at jeg er prik lik Tsar Nikolaij II betyr ikke at jeg er besatt av dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...