Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så enig. Jeg gidder ikke å kjøpe klær i noe som for meg høres ut som schvære størrelser. Hver gang jeg opplever dette, begynner jeg å lure på: Hvor er de som er større enn meg kjøper klærne sine? For det er da vitterlit veldig mange som er større enn meg? Hun der borte, f.eks, hennes rumpe er da myye større enn min, men hun har da fine klær, hvor er det hun kjøper hen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehh.. Velkommen til mitt STORE problem!

Jeg er ganske kraftig og bruker vanligvis str. 44 i bukser! Dvs.. jeg gjorde det HELT til i fjor/år..

Ok.. kort historie.

I fjor før jeg dro på ferie, kjøpte jeg meg en hvit bukse på H&M i str 44. Denne satt perfekt på meg.

I år fant jeg samme buksa på H&M.. Fant ut at jeg kunne kjøpe en slik, for det er ikke så fryktelig lett å finne dressbukser man liker. Tok med meg en str. 44 inn i prøverommet.. Men nei.. Ikke sjangs!! Jeg har ikke gått opp ett eneste gram siden i fjor. Og buksen jeg kjøpte i fjor passer fremdeles!

:-?

h&m har forskjøvet størrelsene ett hakk siden i fjor! dvs at buksa som er 44 i år var 42 i fjor.

Skrevet

Ikke klag over at dere er store, når dere bruker str. 44!

Jeg bruker 48/50!!

Men, jeg skulle få bukse av mamma på H/M i forrige uke, og prøvde en str. 50. Fikk den ikke over rumpa en gang! Og akkurat det er ikke min feil.

Gav faen i hele buksa, jeg!

Merkelig, for jeg har olabukse i str. 48, som er litt stor! Og det er fra samme butikken!

De værste der er Lindex.

De er værre enn H/M!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe seg ett par Jimmy Choo sandaler på Traps og stikke innom en interiørbutikk og kjøpe seg kjempedyrt sengetøy for deretter å drapere det rundt seg og spasere ned Karl Johan?! :briller:

Minnie

Skrevet
Hvorfor ikke bare kjøpe seg ett par Jimmy Choo sandaler på Traps og stikke innom en interiørbutikk og kjøpe seg kjempedyrt sengetøy for deretter å drapere det rundt seg og spasere ned Karl Johan?! :briller:

Minnie

Hva mente du med det?

Skrevet

Hva mente du med det?

Ikke spør. :blunke:

Skrevet

Enkelte klarer bare ikke å la vær å stikke nesa si inn over alt. :roll:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det var ment ironisk- som ett alternativ til å gå nakne ned Karl Johan slik en annen foreslo.

Minnie

Skrevet

Men Minnie da, ironi er forbudt her. Det vet du vel??

Skrevet
Det var ment ironisk- som ett alternativ til å gå nakne ned Karl Johan slik en annen foreslo.

Minnie

:hoho: Ser det for meg! En gjeng med voksne damer spaserer pent nedover Karl Johan med sengetøy rundt seg!

Da hadde nok andre glodd, da........

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet
Men Minnie da' date=' ironi er forbudt her. Det vet du vel??[/quote']

Aha- takk for opplysningen :blunke:

Minnie

Gjest Liten
Skrevet

Minnie

Tror ikke et litt snasent toga-party hadde vakt oppsikt nok til å stå i stil med de lubne damenes berettigede harme her, Minnie. Bomullssatengen får heller ligge nystrøken og lekker på senga når vi kommer hjem - kan bli kaldt og godt å ha noe å varme seg under! :briller:

*tar en opptelling over hvem som blir med*

Tusenfryd, Nilma, Jordbær og HMSP - noen flere?

*spaserer naken ut på gangen for å få et overblikk over egnede skopar*

hmmmm.... kanksje vi hvertfall skal følge første delen av Minnies råd? :sjarmor: alltid på utkikk etter gode unnskyldninger for nye, ekstravagante skokjøp.... og tenke på alle pengene vi sparer på å ikke kjøpe klær!! :ler:

Skrevet

Er klar jeg!! :hoppe:

*pusser sko for harde livet*

Skrevet

Jeg og!!!!

*leter etter sko i skapet*

Suz :sjarmor:

Skrevet

Jeg går heller naken enn med dynetrekk på meg!

Togaparty var jeg ferdig med på 80-tallet - dessuten har jeg en flott rompe. Selv om den er større enn andres. Dog ikke så stor som et spisebord...lalllalaaa....

Skrevet

Jeg er med!!!!!! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...