Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Lurer på hva slags rette tang som er best. Hvilken har du? Hva kan du gjøre med den? Pris?
Fallen Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg tror ikke det har så veldig mye å si hvilken rettetang du kjøper! Men vedlikehold er viktig! Altså tørk av rettetangen etter bruk for å fjerne diverse rester av hårfarge, beskyttelsesspray etc! Hvis noe skulle brenne seg fast burde du rense den med feks "barbermaskin" rens! (Gjør det med en gang, hvis ikke blir det værre å få bort!) Det finnes ingen rettetenger som er "bra" for håret, unngå å rett det ut hver dag. Sov feks med en slapp flette slit at håret holder seg rett til dagen etter også! Bruk varmebeskyttende spray! 25 mm vil jeg si er en fin str hvis du har langt hår, da kan du fint rette ut samt lage fall/korketrekkere! Selv har jeg en fra vidal sasson til 399,- ikke all verden, men den funker fint til mitt forbruk! Pass på at prisene varier veldig fra forhandler til forhandler! Spesielt på frisørsalongene! Håper dette hjalp litt Endret 3. desember 2008 av Fallen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå