Gå til innhold

Hva er det med folk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får å høre at jeg er så lav hele tida, men da svarer jeg bare: Lave mennesker er også mennesker :gjeiper:

Da pleier de ikke å si noe mer :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk alltid høre en eller annen antikk morsomhet om at jeg var høy. (Er bare såvidt 1,90) Det kunne være alt fra å passe på ørene hvis det kom propellfly, til mest vanlige om utsikten generelt.

Hvis jeg merket at det lå noe ondsinnet bak, tok jeg tak i vedkommende og sa: "Skjønner du vil sitte på skuldrene og oppleve dette selv en gang, mini". Og så opp med dem som kjempet minst iherdig imot.

Tror folk har en tendens til å la alt de tenker på lekke ut gjennom kjeften. Du får bare prøve å heve deg over slike, Maria. - Eller si tørt, med gnistrende blikk: "Vel, JEG kompenserer med god folkeskikk, så jeg skal avstå fra å kommentere ditt utseende."

Gjest Gjest_Ana_*
Skrevet
Jeg får å høre at jeg er så lav hele tida, men da svarer jeg bare: Lave mennesker er også mennesker :gjeiper:

Da pleier de ikke å si noe mer :Nikke:

Bra sagt. Mange mennesker er så tankeløse i sine uttalelser, så det er fint de blir satt litt på plass.

Ts, jeg synes ikke du skal bare godta at de spøker med og kommenterer høyden din. Selv synes jeg det høres merkelig ut å gjøre det. Har en lav venninne, men har aldri hørt noen kommentere høyden overfor henne. Tror det har litt med hvor mye man finner seg i. Kanskje tror noen mennesker du er en de kan gjøre det med. Ved å vise selvsikkerhet og ikke bare stilltiende ta imot kommentarer, viser du at du ikke er som de trodde. Men egentlig synes jeg ikke slike mennesker er noen du skal beholde i din bekjentskapskrets. Velg heller mer intelligente mennesker å ha rundt deg. :)

Skrevet

Jeg er også ca 1.50. At folk jeg kjenner kommenterer høyden min en gang i blant er ok, men jeg blir forundret når villt fremmede mennesker gjør det. Jeg har også opplevd at folk kommenterer høyden min hele tiden, flere ganger daglig over lengre tid. Da følte jeg meg mobbet, selv om det kanskje ikke var ment slemt fra personen som kom med kommentarene.

Skrevet

Jeg slutter ikke å la meg forbause over at mennesker på død og liv skal kommentere andre menneskers utseende.

Tror de ikke du er klar over at du er lav?

Tror de at de er de første som sier det?

:ler:

Skrevet
Jeg slutter ikke å la meg forbause over at mennesker på død og liv skal kommentere andre menneskers utseende.

Tror de ikke du er klar over at du er lav?

Tror de at de er de første som sier det?

:ler:

Ja, jeg blir også forbauset. Det merkeligste var da en totalt fremmed dame kom bort til meg og sa hun syntes synd på meg som var så lav. Ok, det er upraktisk av og til, men slett ikke så ille at fremmede trenger å synes synd på meg.

Skrevet

Det er jo rett og slett frekt! Håper du svarte: "Og jeg synes synd på det siden du ikke har sosiale antenner".

Skrevet

Jeg ble egentlig bare litt satt ut. Husker ikke hva jeg sa.Tror bare jeg sa at det er upraktisk å ikke rekke opp til ting eller noe.

Skrevet

Haha... på byn i går kom det en fyr bort meg og venninna mi og sa: Dere er høye! Og da svarte jeg: Ja, og du er lav! (Vi er 175 og 180, han var sikkert 160) :roll: Da ble han stum, og gikk.

Like irriterende når folk skal kommentere at du er så jæskla høy. Man er jo klar over høyden sin. Skjønner meg ikke på folk som tror de gjør et poeng ved å kommentere andre sin høyde :forvirret:

Skrevet

Mange er selvgode drittsekker kort og godt. Neste gang så si at "kanskje det, men jeg er heldigvis ikke så stygg som deg".

Skrevet

er ikke så høy selv.når jeg får kommentarer på hvor liten jeg er..høyden plager ikke meg...svarer jeg:jeg rekker da ned til bakken,så jeg er fornøyd jeg.med ett glimt i øyet.

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Jeg er også like lav som deg , men har ingen problemer med det.

Du kan jo si som jeg

Det er bedre å være liten og søt, enn stor og stygg hehehe:-)

Skrevet

Jeg er ikke så veldig høy selv (1.57), og jeg vet hvor irriterende det kan være at alle må kommentere hele tiden :) Har spesielt én kompis som er ekspert på å få meg seg alle på å skyndte seg og se under skoene etter at han har sagt; "Faen, er det noen som har sett 'etternavnet mitt'?". Jeg tar meg på ingen måte nær av det, men det blir rett og slett masete... Tror ikke det er så mye bedre å være over gjennomsnittet heller da. Venninna mi synes i hvert fall ikke at det er spesielt gøy å være 1.83 :/

Skrevet

Det verste er når slike 'slår seg på brøstkassa' og hevder ar "de bare sier ting som de er". Det vitner jo bare om mennesker som er ekstremt usikre på seg selv, og som prøver å gjøre seg selv til 'normen' ved å utkåre alle andre som abnormalia.

Egentlig burde vi lagt mannen i folder, skallen på skakke, og nevene på midjen, mens vi utbryter med påtatt sympati: "Næmmen, stakkars deg da! Føler du deg så stor og klumpet, du da?" Eller noe i den dur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...