Gå til innhold

Søt vs pen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aller helst vil jeg være begge deler. Hvis jeg måtte valgt hadde jeg valgt pen.

Skrevet

Jeg er begge deler, noen ganger samtidig og andre ganger hver for seg.

Skrevet
Ville du vært søt eller pen?

Pen. (Vakker er også et bra ord).

Jeg synes ikke noe om "søt".

Men klart, hvis man bare er søt, og ikke pen, så er man jo det.

:)

Skrevet

Ofs... Den var vanskelig!! Jeg synes ikke det er fint når folk er sleske. Og det er de gjerne (i mine øyne) dersom det ikke finnes et hint av søthet. Derfor må jeg vel nesten gå for SØT :) For hvis man er søt så er man alltid litt pen i allefall :fnise: Men jeg håper jeg aldri må velge noe sånt..

Skrevet

Jeg vil heller være pen. Dvs. jeg vet jeg er mer pen enn søt, for søte jenter forbinder jeg med sånne små, evigblide solstråler, og det er jeg hvertfall ikke. :fnise:

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Når det gjelder pen så kan det være at man har et pent utseende, men er man søt så har man sjarm i tillegg.

Skrevet

Begge deler :)

Gjest postsekk
Skrevet
Jeg vil heller være pen. Dvs. jeg vet jeg er mer pen enn søt, for søte jenter forbinder jeg med sånne små, evigblide solstråler, og det er jeg hvertfall ikke. :fnise:

Sikker på at du ikke mener irriterende? :gjeiper:

Jeg tror jeg velger søt jeg. Streve mot det uoppnåelige og alt det der..

Skrevet

Velger søt, for det er jeg jo allerede :sol:

Skrevet
Ville du vært søt eller pen?

søt forbinder jeg med Sandra Lyng Haugen, og hu blir FOR søt for min del.. derfor vil jeg heller være pen, selv om jeg er søt.. :trist:

Skrevet

pen..

Når noen sier at de synes jeg eller noen andre er søt, tenker jeg automatisk at de egentlig synes de er stygg, men bare sier det for å være "hyggelig".. Så ble ganske fornærmet første gangen kjæresten min kalte meg søt.. hehe.. Men det er nok min tankegang det er noe. galt med.

Skrevet

For meg er søt noe som handler om babier og kattepuser. Og ikke om voksne damer. Jeg syns søt blir et nødord, ja hun var jo søt (Sett inn Medium...)

Jeg vil helst være god og vakker :sjenert:

Skrevet

Nå er jeg heldigvis begge deler, men jeg tror det å være pen kan være en belastning, mens å være søt nesten alltid er en fordel. Gutter liker søte jenter, jenter liker søte jenter. På svært generelt grunnlag da. Jeg har heller aldri hørt om noen som ikke har fått en jobb fordi de var for søte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...