Gå til innhold

Koselig og original date

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

Har noen et bra tips til en koselig date, som er litt originalt? Bør være enkelt og casual, men litt romantisk og kreativt... :) Jeg skal på date i morgen med en bra gutt og trenger smarte ideer... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å vite hva slags muligheter det er der du bor. Er ikke alle steder som tilbyr fallskjermhopping og fjellklatring, hvis du skjønner hva jeg mener.

Tror det beste er hvis du finner på noe som begge to liker. Å prøve nye ting kan kanskje fungere best når man har blitt litt kjent først. Det er nok mange som er uenige med meg her, men jeg foretrekker å kjøre safe den første daten.

Skrevet

dersom dere har snø der dere bor, ta han med og ake, ta med sekk med varm kakao/toddy og litt niste du har laget (vise at du er gos å lage mat). Og lek ute i snøen.

Skrevet
Har noen et bra tips til en koselig date, som er litt originalt? Bør være enkelt og casual, men litt romantisk og kreativt... :) Jeg skal på date i morgen med en bra gutt og trenger smarte ideer... :)

Fyr i peisen. Legg frem ett teppe og lag en picnic med god mat etc. Originalt og definitivt romantisk.:) Lykke til uansett

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet

i kveld har vi vært i slalombakken og det kan absolutt anbefales som dateaktivitet! :)

veldig fint å sitte i stolheisen og se utover tretoppene med en du liker ekstra godt ;)

Skrevet

jeg liker en mer personlig date den første gangen. jeg føler meg mer ubekvem å være ute på date. liker å be de med hjem på date hos meg med hjemme kokkelert mat og en film :)

taco og en komedie film er alltid en slager ;)har fått kjæreste napp hver gang ;)

Skrevet

obs! litt lenge siden du spurte gitt.. åssen gikk det forresten?

Gjest Gjest_pernille_*
Skrevet
obs! litt lenge siden du spurte gitt.. åssen gikk det forresten?

den daten jeg trengte tips til ble bare en kveld i sofaen med is og pepperkaker. og som jeg skrev litt lenger oppe så var vi i slalombakken igår:) min aller første gang på nedoverski, så jeg var nervøs men det gikk veldig fint:) han venta på meg, hehe...

Skrevet
dersom dere har snø der dere bor, ta han med og ake, ta med sekk med varm kakao/toddy og litt niste du har laget (vise at du er gos å lage mat). Og lek ute i snøen.

Hoeres moro ut, godt tips :jepp:

Skrevet

Bør kanskje finne ut hva han liker å gjøre. Hadde du foreksempel blitt med i slalåmbakken så hadde det vært 10/10 points hos meg iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...