Gå til innhold

Latter under akten

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Maarleeneee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen????

Vi har også hatt sånne perioder, men det går over igjen. dessuten skal vel ikke sex være så alvorlig at man ikke kan le, kommer halt ann på sinnstemingen. Noen ganger er men i romantisk humør, noen ganger fjolle humør eller dirty humør.

Skrevet
Hvor lenge har dere vært sammen????

Vi har vært sammen i litt over et år

Skrevet

Vi har hatt perioder da vi har ledd og ledd i senga ja... Gjerne om noen av oss gjør noe litt dumt eller rart.

Syns ikek det gjør noe jeg. Det er vel som det blir sagt ovenfor at det varierer om man er i det romantiske hjørnet eller om man heller er i litt fjollete humør..

Vi har vært sammen i ti år...

Skrevet
Vi har vært sammen i litt over et år

ok, bekymr deg ikke, det går over igjen. Det er gjerne noen slike perioder. Men lag en god middag, tenn massevis av lys og skap en romantisk stemning- gå deretter over til en massasje (naken) gjerne med oljer. Massasje er så deilig at man klarer ikke le (det er et bra tips altså) så tilslutt kommer den gode sexen tilbake :) Lykke til.

Skrevet
Vi har hatt perioder da vi har ledd og ledd i senga ja... Gjerne om noen av oss gjør noe litt dumt eller rart.

Syns ikek det gjør noe jeg. Det er vel som det blir sagt ovenfor at det varierer om man er i det romantiske hjørnet eller om man heller er i litt fjollete humør..

Vi har vært sammen i ti år...

Ja det skjønner jeg, sånsett ler vi også. Men det har blitt sånn tullete og har vært sånn de siste gangene vi har hatt sex. Vil bare at det skal være romantisk å bety noe hver gang :)

Skrevet
Ja det skjønner jeg, sånsett ler vi også. Men det har blitt sånn tullete og har vært sånn de siste gangene vi har hatt sex. Vil bare at det skal være romantisk å bety noe hver gang :)

Så du tipset jeg skrev???

Prøv det!!

Og det betyr noe fordet.

Skrevet

Men Maarleenee,

jeg ser den andre tråden du har laget som handler om deg og den utroe typen din. Kan problemet ligge der????

Skrevet

Det må vel være kjekkere å le og ha det gøy enn at man er gravalvorlig når man har dårlig sex? Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe? Kanskje det kan føre til slik lidenskap som du savner? Men jeg tror nok dette går over etter hvert, jeg klarer ihvertfall ikke å være i et lekent humør hele tiden, på samme måte som jeg ikke alltid klarer å være i det romamtiske hjørnet konstant.

Skrevet
ok, bekymr deg ikke, det går over igjen. Det er gjerne noen slike perioder. Men lag en god middag, tenn massevis av lys og skap en romantisk stemning- gå deretter over til en massasje (naken) gjerne med oljer. Massasje er så deilig at man klarer ikke le (det er et bra tips altså) så tilslutt kommer den gode sexen tilbake :) Lykke til.

Tusen takk, godt tips:)

Skrevet
Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe?

Jeg må bare spørre, hva i all verden legger dere i at sexen betyr noe???? Gjør den ikke det uansett med din kjære uavhengig av humør? veldig nysgjerrig nå

Skrevet
Men Maarleenee,

jeg ser den andre tråden du har laget som handler om deg og den utroe typen din. Kan problemet ligge der????

Det tror jeg ikke. For dette er lenge siden. Hvertfall da han gjorde det her. det er over et halvt år siden, så det begynner å svakne litt.

Skrevet
Det må vel være kjekkere å le og ha det gøy enn at man er gravalvorlig når man har dårlig sex? Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe? Kanskje det kan føre til slik lidenskap som du savner? Men jeg tror nok dette går over etter hvert, jeg klarer ihvertfall ikke å være i et lekent humør hele tiden, på samme måte som jeg ikke alltid klarer å være i det romamtiske hjørnet konstant.

Joda , er enig med det. Håper det går over :)

Skrevet
Jeg må bare spørre, hva i all verden legger dere i at sexen betyr noe???? Gjør den ikke det uansett med din kjære uavhengig av humør? veldig nysgjerrig nå

Ikke alltid sexen i seg selv betyr noe. Hvis det bare er sånn "greit da, hopp opp" også varer det 2 minutter så ferdig , føler ihvertfall ikke jeg at det betyr så mye.. Er det mer romantisk eller også dirty/sexy og varer lenge med også kos ved siden av, syns jeg det betyr mer..

Skrevet
Ikke alltid sexen i seg selv betyr noe. Hvis det bare er sånn "greit da, hopp opp" også varer det 2 minutter så ferdig , føler ihvertfall ikke jeg at det betyr så mye.. Er det mer romantisk eller også dirty/sexy og varer lenge med også kos ved siden av, syns jeg det betyr mer..

Jeg tror at slik sex også er betydningsfull, men på en annen måte. Jeg slapper mye mer av når det også er rom for sånne kjappiser. Hadde fått veldig prestasjonsangst om sexen skulle være romantisk og spesiell hver gang.

Skrevet

For min egen del betyr sexen alltid noe, så lenge det er med min kjære! Men her tenkte jeg først og fremst på det maarleeneee skrev i første innlegg der det virket på meg som om at hun ville ha det romantisk og spesielt hele tiden.

Skrevet (endret)

Som sagt over tror jeg dette kun er en periode! Det er vel ikke sånn at dere har latterkrampe under hele sexen? Har hatt perioder der vi har tenkt på mange andre ting og snakket litt for mye under selve akten...

Men jeg synes du skal prøve det som Sarah_83 sier: Skap en romantisk stemning med massasje og lys etc.. Klassisk oppskrift på litt lidenskapelig sex :rødme:

Endret av Fallen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...