Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av Maarleeneee
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hvor lenge har dere vært sammen???? Vi har også hatt sånne perioder, men det går over igjen. dessuten skal vel ikke sex være så alvorlig at man ikke kan le, kommer halt ann på sinnstemingen. Noen ganger er men i romantisk humør, noen ganger fjolle humør eller dirty humør.
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Hvor lenge har dere vært sammen???? Vi har vært sammen i litt over et år
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Vi har hatt perioder da vi har ledd og ledd i senga ja... Gjerne om noen av oss gjør noe litt dumt eller rart. Syns ikek det gjør noe jeg. Det er vel som det blir sagt ovenfor at det varierer om man er i det romantiske hjørnet eller om man heller er i litt fjollete humør.. Vi har vært sammen i ti år...
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Vi har vært sammen i litt over et år ok, bekymr deg ikke, det går over igjen. Det er gjerne noen slike perioder. Men lag en god middag, tenn massevis av lys og skap en romantisk stemning- gå deretter over til en massasje (naken) gjerne med oljer. Massasje er så deilig at man klarer ikke le (det er et bra tips altså) så tilslutt kommer den gode sexen tilbake Lykke til.
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2008 Vi har hatt perioder da vi har ledd og ledd i senga ja... Gjerne om noen av oss gjør noe litt dumt eller rart. Syns ikek det gjør noe jeg. Det er vel som det blir sagt ovenfor at det varierer om man er i det romantiske hjørnet eller om man heller er i litt fjollete humør.. Vi har vært sammen i ti år... Ja det skjønner jeg, sånsett ler vi også. Men det har blitt sånn tullete og har vært sånn de siste gangene vi har hatt sex. Vil bare at det skal være romantisk å bety noe hver gang
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Ja det skjønner jeg, sånsett ler vi også. Men det har blitt sånn tullete og har vært sånn de siste gangene vi har hatt sex. Vil bare at det skal være romantisk å bety noe hver gang Så du tipset jeg skrev??? Prøv det!! Og det betyr noe fordet.
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Men Maarleenee, jeg ser den andre tråden du har laget som handler om deg og den utroe typen din. Kan problemet ligge der????
ynskje Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Det må vel være kjekkere å le og ha det gøy enn at man er gravalvorlig når man har dårlig sex? Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe? Kanskje det kan føre til slik lidenskap som du savner? Men jeg tror nok dette går over etter hvert, jeg klarer ihvertfall ikke å være i et lekent humør hele tiden, på samme måte som jeg ikke alltid klarer å være i det romamtiske hjørnet konstant.
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2008 ok, bekymr deg ikke, det går over igjen. Det er gjerne noen slike perioder. Men lag en god middag, tenn massevis av lys og skap en romantisk stemning- gå deretter over til en massasje (naken) gjerne med oljer. Massasje er så deilig at man klarer ikke le (det er et bra tips altså) så tilslutt kommer den gode sexen tilbake Lykke til. Tusen takk, godt tips:)
Sarah_83 Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe? Jeg må bare spørre, hva i all verden legger dere i at sexen betyr noe???? Gjør den ikke det uansett med din kjære uavhengig av humør? veldig nysgjerrig nå
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. desember 2008 Men Maarleenee, jeg ser den andre tråden du har laget som handler om deg og den utroe typen din. Kan problemet ligge der???? Det tror jeg ikke. For dette er lenge siden. Hvertfall da han gjorde det her. det er over et halvt år siden, så det begynner å svakne litt.
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2008 Det må vel være kjekkere å le og ha det gøy enn at man er gravalvorlig når man har dårlig sex? Hva med å prøve å finne på ting som dere gjorde før, da sexen betydde noe? Kanskje det kan føre til slik lidenskap som du savner? Men jeg tror nok dette går over etter hvert, jeg klarer ihvertfall ikke å være i et lekent humør hele tiden, på samme måte som jeg ikke alltid klarer å være i det romamtiske hjørnet konstant. Joda , er enig med det. Håper det går over
Maarleeneee Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. desember 2008 Jeg må bare spørre, hva i all verden legger dere i at sexen betyr noe???? Gjør den ikke det uansett med din kjære uavhengig av humør? veldig nysgjerrig nå Ikke alltid sexen i seg selv betyr noe. Hvis det bare er sånn "greit da, hopp opp" også varer det 2 minutter så ferdig , føler ihvertfall ikke jeg at det betyr så mye.. Er det mer romantisk eller også dirty/sexy og varer lenge med også kos ved siden av, syns jeg det betyr mer..
Filur Skrevet 3. desember 2008 #15 Skrevet 3. desember 2008 Ikke alltid sexen i seg selv betyr noe. Hvis det bare er sånn "greit da, hopp opp" også varer det 2 minutter så ferdig , føler ihvertfall ikke jeg at det betyr så mye.. Er det mer romantisk eller også dirty/sexy og varer lenge med også kos ved siden av, syns jeg det betyr mer.. Jeg tror at slik sex også er betydningsfull, men på en annen måte. Jeg slapper mye mer av når det også er rom for sånne kjappiser. Hadde fått veldig prestasjonsangst om sexen skulle være romantisk og spesiell hver gang.
ynskje Skrevet 3. desember 2008 #16 Skrevet 3. desember 2008 Jeg må bare spørre, hva i all verden legger dere i at sexen betyr noe???? Gjør den ikke det uansett med din kjære uavhengig av humør? veldig nysgjerrig nå For min egen del betyr sexen alltid noe, så lenge det er med min kjære! Men her tenkte jeg først og fremst på det maarleeneee skrev i første innlegg der det virket på meg som om at hun ville ha det romantisk og spesielt hele tiden.
Fallen Skrevet 3. desember 2008 #17 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Som sagt over tror jeg dette kun er en periode! Det er vel ikke sånn at dere har latterkrampe under hele sexen? Har hatt perioder der vi har tenkt på mange andre ting og snakket litt for mye under selve akten... Men jeg synes du skal prøve det som Sarah_83 sier: Skap en romantisk stemning med massasje og lys etc.. Klassisk oppskrift på litt lidenskapelig sex :rødme: Endret 3. desember 2008 av Fallen
Helen Skrevet 4. desember 2008 #18 Skrevet 4. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå