Gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ja, kanskje det her blir litt feil, men jeg har følelsen at dette er noe som ikke finnes i stor grad til voksne, men jeg vet det fantes til barn før.. Jeg er altså på leting etter en hals. En slik som er rundt halsen, også går den litt ned foran og bak slik at det ikke kommer så mye snø o.l. neddi dressen om man først er uheldig. Jeg har sett i flere butikker, men de jeg finner er bare helt rette og det hjelper lite om snøen først kommer neddi, den dekker jo verken foran eller bak. Noen som har sett slike? Eller skjønner hva jeg mener? Tror nemlig store barnestr burde passe meg, evt så kan de syes ut med litt triksing. Av denne typen.. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Images/pro...um/M_270619.jpg Bare i sort da.. Endret 3. desember 2008 av Gjest
Gjest men Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hvis du eller noen du kjenner strikker, er det en smal sak å lage selv.
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Ikke kan jeg strikke, og ikke kjenner jeg noen som gjør det heller dessverre.. Men vet du, evt noen andre om et gratis mønster på nettet på en slik hals? Jeg skal kanskje med mønster finne noen jeg kan tvinge til å strikke til meg.. Endret 3. desember 2008 av Gjest
amyrlinn Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 har nettopp vært på cubus å kjøpt:) sånne som du beskriver hadde de i mange farger og fasonger der
Sola^ Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 http://www.sportsdeal.no/produkter/1133131...lser/1160597247 sånn kanskje?
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Takke takk.. Da drar jeg og kikker på cubus i morgen... Hvis ikke så får jeg kanskje vurdere den andre linken.. 269 var litt dyrt kanskje, men men..
Gjest men Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 www.garnstudio.no har mange oppskrifter på halser, helt gratis.
Gyda Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Hennes og Mauritz har - har kjøpt til poden der.
amyrlinn Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 Takke takk.. Da drar jeg og kikker på cubus i morgen... Hvis ikke så får jeg kanskje vurdere den andre linken.. 269 var litt dyrt kanskje, men men.. bare hyggelig husker ikke helt hva den kostet men var ikke over hundrelappen glemte å si at jeg var på barneavdeligen masse forskjellige størrelser!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #10 Skrevet 3. desember 2008 bare hyggelig husker ikke helt hva den kostet men var ikke over hundrelappen glemte å si at jeg var på barneavdeligen masse forskjellige størrelser! Regnet med at det var barneavdelingen ja, men noen av de store til gutter passer noen ganger til meg, kommer litt ann på str.
amyrlinn Skrevet 3. desember 2008 #11 Skrevet 3. desember 2008 passer fint til meg så det tror jeg går greit
Umuriel Skrevet 3. desember 2008 #12 Skrevet 3. desember 2008 De selger mange hjemmestrikkede på messer rundtomkring nå for tida Kjøpte hals til gutten vår på messe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå