Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #1 Skrevet 19. juni 2003 Veit ikkje om eg får til det her, men eg prøvar: http://www.kristinsbrudesalong.no/images/s...003-097-big.gif Ja, eg synast iallefall at kjolen er FIIIIN! Og lurte på kva de synast? Og om og kva slags slør ein kan ha til denne kjolen...? Veit de om andre enn Kristinsbrudesalong som har Sposa Bella?
Gjest Tex Skrevet 19. juni 2003 #2 Skrevet 19. juni 2003 Kjempefin kjole! Jeg har ikke funnet noen andre enn Kristin som har Sposa Bella kjoler her til lands. Jeg skal også ha Sposa Bella kjole, nemlig denne. Du kan ringe Sposa Bella i Birmingham og spørre, send meg en pm så kan jeg sende deg nr for jeg tror ikke det er kov til å legge det ut her...
Imax Skrevet 19. juni 2003 #3 Skrevet 19. juni 2003 Lekker kjole! Men jeg prøvde en kjole med tilsvarende skjørt, og rumpa mi så ut som den tilhørte en elefant... Men - det kan jo være den passer deg! Jeg er mest glad i lange slør, men det er jo en smaksak. Kort slør går også sikkert.
Gjest Hildebrura Skrevet 20. juni 2003 #4 Skrevet 20. juni 2003 Hei.En fantastisk nydelig kjole du har valgt deg! En stroppeløs kjole blir veldig fin med langt slør til, kanskje med en gullkant rundt? Det har jeg valgt til min stroppeløse kjole og det blir lekkert.. Lykke til videre i planleggingen. Gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå