Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 Har logget meg inn på den siden, men det tar jo så lang tid å komme inn, ventet i 10 min så gav jeg opp. Tar d så lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silje Skrevet 14. april 2002 #2 Del Skrevet 14. april 2002 prøvde nettopp, tok kun sekunder hos meg.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2002 #3 Del Skrevet 14. april 2002 Her tok det også veldig kort tid. Strever mer med å få opp kvinneguiden til tider.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 14. april 2002 #4 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg har også til tider STORE problemer med å komme inn på mother. Og når jeg først kommer inn er det ofte veldig vanskelig å få sendt meldinger. Sannsynligvis pga stor trafikk. Mother sucks! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 14. april 2002 #5 Del Skrevet 14. april 2002 mother må du ha tålmodighet med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siina Skrevet 15. april 2002 #6 Del Skrevet 15. april 2002 Her går det som regel ganske raskt. Men de gangene det tar litt tid har jeg overbærenhet med det. Venter gjerne et par minutter for å sende gratis meldinger -mye å spare på det i lengden. Synes mother er toppers, jeg. -siina- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå