Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 3. desember 2008 #2 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 3. desember 2008 #3 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja ingen tvil om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. desember 2008 #4 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja åh, så bra, da kan jeg by på den jakka på ebay:P jeg har forresten aldri handla der før, vet du åssen paypal fungerer? må man ha visakort for å bruke det? eller kan man få summen trukket fra kontonummer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 3. desember 2008 #5 Del Skrevet 3. desember 2008 Du må skaffe deg en paypal konto! Logg deg inn på paypal (finner link på ebay), følg anvisningene for nye bruker/åpne konto. Deretter går det noen dager og du blir trukket noen få kroner på konto(penger du får igjen), og du får en kode på kontoutskriften/transaksjonen. Denne koden bruker du til å aktivere paypal kontoen din. Når det er gjort er det bare å handle, du trenger ikke gjøre det så tungvint som å sette inn penger på paypal konto, summen blir trukket rett fra bank kontoen din. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 3. desember 2008 #6 Del Skrevet 3. desember 2008 Du må skaffe deg en paypal konto! Logg deg inn på paypal (finner link på ebay), følg anvisningene for nye bruker/åpne konto. Deretter går det noen dager og du blir trukket noen få kroner på konto(penger du får igjen), og du får en kode på kontoutskriften/transaksjonen. Denne koden bruker du til å aktivere paypal kontoen din. Når det er gjort er det bare å handle, du trenger ikke gjøre det så tungvint som å sette inn penger på paypal konto, summen blir trukket rett fra bank kontoen din. Skjønner? jeg har akkurat oppretta paypalkonto. skjønte ikke helt...jeg forsto man kunne velge mellom å bruke kredittkort eller bankkonto. og at da må man overføre penger til paypal. jeg tror ikke jeg har registrert en betalingsmetode ennå, når jeg er inne på 'my account', hvor går jeg videre for å ordne sånn betaling som du beskrev? går jeg inn på 'send money'? har ikke noe å betale ennå håper jeg vinner auksjon ikveld da hehe. På forhånd takk for hjelpa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 4. desember 2008 #7 Del Skrevet 4. desember 2008 Heisann! Vant du auksjonen i går kveld? Til spm ditt: som sagt så trenger du ikke å overføre penger til paypal kontoen, men du kan gjøre det om du ønsker å gjøre det på den måten. Kredittkort/bankkort, spiller ingen rolle så sant at kortet er registrert på paypal. Er du usikker på hvordan/om det funker så kan du jo finne deg en eller anen ting du har lyst til å kjøpe og hvor det er "buy it now"..da finner du fort ut om alt fungerer som det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå