Gå til innhold

adventskalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor gamle deres barn var når dere sluttet.

min eldste var vell 18 år ,men ville sikkert hatt ennå-

den yngste slutta da han var 13 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23 og i år er første året jeg ikke får... :sukk::tunge1:

Neste år skal jeg lage til mamma og pappa istedet. :hjerte:

Skrevet

Min sønn har ikke begynt enda.

Men jeg er 29, og har fortsatt ikke slutta... vel og merke får jeg ikke pakkene av mamma lenger, men det fikk jeg faktisk til jeg var passert 20, og traff han som nå er min mann.

(Vi har bare smågodt i den da, en liten ting hver dag. Men mamma sendte meg pakker i posten, nok til den dagen jeg kom hjem på ferie (student-årene), resten hang hjemme. Syntes det var kos jeg. Men, det var jo ikke store, dyre greier da. Og, det er fortsatt altså smågodt som er i de små pakkene jeg og mannen har på kalenderen.)

Gjest Gjest_moi_*
Skrevet

Jeg er 23 og får fremdeles av mamma. Forventer det ikke og har sagt hun ikke er nødt til å lage det, men tror hun liker å stelle med det, og så er det jo koselig å få selvsagt:)

Skrevet

Sluttet??

Jeg er 33 år og har fortsatt! (det samme gjelder påskeegg)

Når jeg flyttet hjemmefra, måtte jeg riktignok ordne den selv, så da ble det standard sjokolade-kalender noen år. Men nå ordner jeg og samboeren min til hverandre med snop eller smådill. :)

Man blir aldri for gammelt til slikt!

Skrevet

Sluttet? Jeg og samboeren har TO vi:D Og når jeg kommer hjem til mamma så får jeg nummer TRE:D Huheiii! Hvorfor slutter de med adventsmorroa? De har vel ikke slutta med julestrømpa også?

Skrevet

Jeg får også fortsatt adventskalender av min mor. Jeg er en 28 åring :-P

Skrevet

Mine er 7 år og synes selvsagt det er stas ennå, selv om de bare får europrissjokokalender. Tror jeg gikk i ...femte kl. da jeg sluttet. Fikk så stusslige ting likevel. Da jeg var 20 laget jeg en til meg selv med fine ting i, som CDer og undertøy og slik. Har ikke hatt på mange år nå, men vurderer å lage en slik lukuskalender til meg selv igjen til neste år. OG til barna.

Skrevet

Mine er 7 år og synes selvsagt det er stas ennå, selv om de bare får europrissjokokalender. Tror jeg gikk i ...femte kl. da jeg sluttet. Fikk så stusslige ting likevel. Da jeg var 20 laget jeg en til meg selv med fine ting i, som CDer og undertøy og slik. Har ikke hatt på mange år nå, men vurderer å lage en slik lukuskalender til meg selv igjen til neste år. OG til barna.

Mine barn var ca 15 og 17 ca da vi sluttet med pakkekalendre. Jeg selv var også i den alderen tror jeg, for snart snart år siden riktignok.

Har forstått at det har beg. en ny trend nå at voksne har kalender, det var uhørt før.

Skrevet

jeg har fire "barn" og på det meste satt jeg da og pakket inn 96!!! pakker, men morsomt var det hver morgen når de åpnet pakkene sine,

Nå har to flyttet hjemmefra, den eldste kunne fortsatt tenkt seg kalender fra mor, men lager sammen med samboer nå. Den neste eldste som også har flyttet er 20 år og kom hjem og hentet kalender med pakker kvelden før den første pakke skulle åpnes :-)

Jeg har forsøkt å si at nå er det vel kanskje på tide å slutte med kalender, men det øret vil iallefall ikke hun høre på :-)

De to yngste er 13 og 16, så det er noen år igjen enda :-)

Det er veldig morsomt med egenlaget kalender, men må nok innrømme at det ble ganske dyrt etterhvert da... 96 pakker!!

Skrevet

Jeg er 31 og får kalender av mor ennå, det gjør også broren min på 28:-) Kjempekoselig synes vi!

Skrevet

Husker ikke når jeg sluttet som barn, tror det gikk over fra at foreldrene kjøpte kalender til at jeg kjøpte selv da jeg ble ungdom. Men etter et langt opphold har jeg i år adventskalender igjen, som datteren min har lagd til meg. Med godteri og perler i... Jeg er 39. :sjarmor:

Skrevet

Fikk bare donald-kalenderen vi, alle søskene på deling..så etterhvert sa vi bare at vi ikke trengte.

Lager til to barn og mannen min. Synes det er kosleig - og så er det den gleden det er når de pakker opp. Og ikke minst - hver gang de går i gangen så hører jeg de klemmer og rister på pakkene :fnise:

i fjor og i år har jeg fått kalender av barna. De skriver lapper til meg. Så søte de er vet dere. Og det er såå moro!!

tror man aldri blir for gammel til kalender.

Skrevet
Lurer på hvor gamle deres barn var når dere sluttet.

min eldste var vell 18 år ,men ville sikkert hatt ennå-

den yngste slutta da han var 13 år.

til jeg flyttet ut ;) (19 år gammel) Mine barn er forsatt små så her er det forsatt gøy.

Gjest missLady
Skrevet

Jeg har aldri fått slike gavekalendere, men sjokoladekalendere.. Det fikk jeg av mamma og pappa tilogmed i fjor (20 år) i år fikk jeg ikke :sjokk: Men så har jeg en så søt kjæreste som kjøpte en Kinder-kalender til meg!

Man er ALDRI for gammel for adventskalender!! ;)

Skrevet
Jeg er 31 og får kalender av mor ennå, det gjør også broren min på 28:-) Kjempekoselig synes vi!

Det gjør søsteren min og jeg også :jepp: Forventer det ikke, men er kjempekoselig. Neste år er det vel datteren min som får den :)

Skrevet
Sluttet? Jeg og samboeren har TO vi:D Og når jeg kommer hjem til mamma så får jeg nummer TRE:D Huheiii! Hvorfor slutter de med adventsmorroa? De har vel ikke slutta med julestrømpa også?

Nei de får i julestrømpa.jeg synes slik hører barn/barndommen til.

På tide å bli voksen når du blir 20 år.

Skrevet

19-åringen fikk kalender i år, og kommer sikkert til å få neste år også. Jeg lager ikke kalender fordi jeg må, men fordi jeg vil.

Gjest Gjest_Iris_*
Skrevet
Nei de får i julestrømpa.jeg synes slik hører barn/barndommen til.

På tide å bli voksen når du blir 20 år.

Enig. Som om jeg skrev disse ordene selv. :enig:

Skrevet

Godt ikke alle sitter med de samme definisjonene når det gjelder å være voksen. Jeg ser på meg selv som voksen, men ser ikke poenget i å gi avkall på adventskalendere, fjortisfilmer og andre ting som er gøy :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...