Gjest Borghild Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Noen anbefalinger? Jeg har i bøtter og spann til å bruke i vått hår før føning, men ønsker noe jeg kan bruke i tørt hår før rettetanga.
Gjest Deception Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har Wella High Hair Flat Iron Spray, og synes den er veldig bra. I tillegg virker den å holde håret rett lenger, og varer evig.
Gjest Cathena Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 Jeg har Wella High Hair Flat Iron Spray, og synes den er veldig bra. I tillegg virker den å holde håret rett lenger, og varer evig. Denne har jeg ògså prøvd, likte den veldig godt! Lukter veldig godt!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg bruker en som heter L´Oreal Hot Style Constructor. Den er god, men litt dyr=/ Vurderer Wella sin - hva koster den?
Gjest Deception Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Jeg bruker en som heter L´Oreal Hot Style Constructor. Den er god, men litt dyr=/ Vurderer Wella sin - hva koster den? Ca 200 kroner (+/-), mener jeg.
Kamelia83 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Ca 200 kroner (+/-), mener jeg. Koster 123 kr på Lookfantastic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå