Gå til innhold

Bilde av skjermen

Anbefalte innlegg

Gjest PC-forvirret
Skrevet

Har sett i enkelte forum, det er det er pc-snakk, at folk viser til et bilde av det de har skjermen sin. Hvis de plages med noe, og så et bilde lagt ved. (Bilde av "problemet")

Nå har jeg et problem her, som jeg skal vise søsteren min. Jeg tenkte først å ta bilde av skjermen med mobiltelefonen, og sende det på via bluetooth, men det blir forferdelig dårlig, og kom til å tenke på at jeg har sett slike skjerm-bilder i flere forum.

Hvordan gjør man det..?

På forhånd tusen takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har en tast på tastaturet ditt som heter Print Screen (Prt/Scr). Trykk ned denne og du har tatt bilde av skjermen. Så må du bare få limt den inn i et word doc, eller paint eller noe annet hvor du kan få lagret det og sendt avgårde :)

Gjest PC-forvirret
Skrevet
Du har en tast på tastaturet ditt som heter Print Screen (Prt/Scr). Trykk ned denne og du har tatt bilde av skjermen. Så må du bare få limt den inn i et word doc, eller paint eller noe annet hvor du kan få lagret det og sendt avgårde :)

Wiii, der ja, tusen takk :) Mye bedre enn mobiltelefonen ;)

Åh, hvor jeg liker dette forumet her, man får svar på det meste. Når tror jeg at jeg skal gå og opprette en profil her :)

Takktakk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...