desperate Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 Mine kjære lakksko har altså da etter en del fester fått noen forhatte svarte streker. Og det jeg lurer på er om det finnes et eller annet magisk triks som faktisk kan få skoene fine igjen? Jeg skulle gjerne hatt bort strekene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 3. desember 2008 Ikke..? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. desember 2008 #3 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du prøvd med et vanlig viskelær? Det kan gi en matt flekk, men den burde du klare å vaske bort etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 4. desember 2008 Nei, det har jeg ikke! Skal lett prøve det i kveld når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 4. desember 2008 #5 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har kjøpt en sånn Lakkrengjøringsspray (?) på Bianco. Den tar bort flekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 4. desember 2008 #6 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt Zalo på en fuktig klut. Jeg har fått bort de verste flekker med Zalo på mine sko tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Temperance Skrevet 5. desember 2008 #7 Del Skrevet 5. desember 2008 Neglelakkfjerner funka på mine hvite sko hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #8 Del Skrevet 5. desember 2008 Hårspray..! (Har bare prøvd av typen hår"lakk".) Tro det eller ei.. Ta litt hårspray på en bomullsdott, og gni på flekken.. Fungerer også på flekker på tøy, bare spray litt hårspray på flekken før du hiver det i vasken. (Hadde holdt meg unna neglelakkfjerner på lakksko, det kan ta lakken.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 5. desember 2008 Takk for tipsene! Nå er skoene mine nesten som nye igjen Jeg fikk ikke testa viskelær, for jeg klarte rett å slett ikke å finne et her hjemme. Men av de 3 andre var neglelakkfjerner helt klart mest effektiv, hårspray på 2. plass, og zalo på 3. Med zaloen måtte jeg gnikke så ekstremt hardt at jeg følte at skoene blei ødelagt av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maarleeneee Skrevet 5. desember 2008 #10 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg jobber i skobutikk. Dette kan jeg Hvis du har en skoringen butikk i nærheten spør du om pleiemiddel for lakk. Hvis ikke drar du til en Ecco butikk å spør etter foam cleaner. Den får bort alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. desember 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg har spurt på uttallige skobutikker, og ingen har kunnet hjelpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå