Gå til innhold

Svarte streker på røde lakksko

desperate

Anbefalte innlegg

Mine kjære lakksko har altså da etter en del fester fått noen forhatte svarte streker. Og det jeg lurer på er om det finnes et eller annet magisk triks som faktisk kan få skoene fine igjen? Jeg skulle gjerne hatt bort strekene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hårspray..! (Har bare prøvd av typen hår"lakk".) :Nikke: Tro det eller ei.. Ta litt hårspray på en bomullsdott, og gni på flekken.. Fungerer også på flekker på tøy, bare spray litt hårspray på flekken før du hiver det i vasken. (Hadde holdt meg unna neglelakkfjerner på lakksko, det kan ta lakken.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene! Nå er skoene mine nesten som nye igjen :hoppe:

Jeg fikk ikke testa viskelær, for jeg klarte rett å slett ikke å finne et her hjemme. Men av de 3 andre var neglelakkfjerner helt klart mest effektiv, hårspray på 2. plass, og zalo på 3. Med zaloen måtte jeg gnikke så ekstremt hardt at jeg følte at skoene blei ødelagt av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i skobutikk. Dette kan jeg :) Hvis du har en skoringen butikk i nærheten spør du om pleiemiddel for lakk. Hvis ikke drar du til en Ecco butikk å spør etter foam cleaner. Den får bort alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...