Gjest forvirret gjest Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Jeg er 37, barnløss og nyskilt… og litt forvirret for tiden. Lurer på hvor i all verden kan jeg nå treffe nye interessante menn? På jobben er dette helt uaktuelt… Nettdating? Nei.. er ikke helt der ennå… Finnes det noe kule utesteder i Oslo for sånne som meg?
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 Jeg er 37, barnløss og nyskilt… og litt forvirret for tiden. Lurer på hvor i all verden kan jeg nå treffe nye interessante menn? På jobben er dette helt uaktuelt… Nettdating? Nei.. er ikke helt der ennå… Finnes det noe kule utesteder i Oslo for sånne som meg? Må det være et utested? Er du sikker på at det er fulle menn du vil treffe?
Perhaps Skrevet 7. desember 2008 #3 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Da er vi i samme situasjon...(bortsett fra at jeg ikke har vært gift). Jobb og internettreff er uaktuelt hos deg også? Jeg var helt i mot nettreff, men forsøkte det likevel for å ha prøvd alt: jeg ville ikke treffe noen av de som tok kontakt bortsett fra en. Vi er venner i dag, han var hyggelig og en jeg kunne ha blitt kjent med under studier eller på jobb. Byen: Det kan lønne seg å regelmessig gå ut på byen men bli ikke skuffet om det ikke skjer noe spektakulært. Bor du i Oslo og er i 30-årene kan utesteder på Frogner, Majorstuen og Soria Moria på Torshov være aktuelle voksen nightclubbing steder. Men selvsagt også sentrum og omegn. Finn arrangement, konserter, få med deg venner og andre ut regelmessig for å være der folk er. Vær litt aktiv, inviter folk med venners venner på hyttetur eller annet. By litt på deg selv og si i fra om at du finnes til de du kan. På den måten kan du ha det hyggelig samtidig som du møter folk. Endret 7. desember 2008 av Perhaps
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2008 #4 Skrevet 7. desember 2008 Da er vi i samme situasjon...(bortsett fra at jeg ikke har vært gift). Jobb og internettreff er uaktuelt hos deg også? Jeg var helt i mot nettreff, men forsøkte det likevel for å ha prøvd alt: jeg ville ikke treffe noen av de som tok kontakt bortsett fra en. Vi er venner i dag, han var hyggelig og en jeg kunne ha blitt kjent med under studier eller på jobb. Byen: Det kan lønne seg å regelmessig gå ut på byen men bli ikke skuffet om det ikke skjer noe spektakulært. Bor du i Oslo og er i 30-årene kan utesteder på Frogner, Majorstuen og Soria Moria på Torshov være aktuelle voksen nightclubbing steder. Men selvsagt også sentrum og omegn. Finn arrangement, konserter, få med deg venner og andre ut regelmessig for å være der folk er. Vær litt aktiv, inviter folk med venners venner på hyttetur eller annet. By litt på deg selv og si i fra om at du finnes til de du kan. På den måten kan du ha det hyggelig samtidig som du møter folk. Takk for svaret. Har tenkt litt på nettreff eller bare chatting… på sol.no eller lignende… Men takk for tipset om utesteder. Det er så mange utesteder hvor nesten alle er yngre, og det er ikke spesielt gøy. Skal sjekke de utestedene du nevnte… Jeg vil så gjerne treffe nye mennesker, flørte og ha det gøy… håper jeg finner noe av det.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Er man i 30-årene er det mer kult å gå ut på nattklubber der det faktisk er voksne mennesker! Clubbing er gøy uansett alder, derfor bør det dukke opp flere utesteder for voksne, gjerne med 25 års grense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå